וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוף שוב תוקף את ג'רארד: "מעולם לא עשה משהו עבור הנבחרת שלו"

כדורגלן העבר, ששיתף פעולה עם סטיבי ג'י בליברפול בין 2002 ל-2005 והסתכסך עמו מאז, שוב עולה להתקפה: "הוא מר ליברפול, אבל אני מר סנגל והיא יותר גדולה מליברפול. הוא יודע את זה"

שחקן העבר סטיבן ג'רארד במשחקה של ליברפול. רויטרס
ממשיך לחטוף מחברו לקבוצה לשעבר. ג'רארד/רויטרס

נדמה שאל חאג'י דיוף, כוכב העבר של נבחרת סנגל, עשה לעצמו תחביב חדש בשנה האחרונה: לטנף על סטיבן ג'רארד.

הכל החל בספטמבר שעבר, בסמוך לפרסום ספרו של סטיבי ג'י. דיוף, ששיחק בליברפול בין 2002 ל-2005, אמר אז: "אף אחד לא יותר אנוכי מג'רארד, הוא אדם קנאי". כמה ימים לאחר מכן, כאשר פורסמו הדברים של ג'רארד בספר ובהם הוא טען "אין לי כבוד לדיוף, הוא לא התעניין בכדורגל", אמר הסנגלי: "ג'רארד לא אוהב שחורים ומקנא בי כי השגתי יותר ממנו. הוא פחד להסתכל לי בעיניים. הוא כלום".

כעת התפנה דיוף לסיבוב שלישי. בריאיון ל-BBC אמר שחקן העבר: "אין לו שום בעיה אישית עם ג'רארד. הוא אישיות חזקה וגם אני אישיות חזקה. סטיבי ג'י היה שחקן טוב מאוד. אנשים אוהבים אותו בליברפול, אבל הוא מעולם לא עשה משהו עבור הנבחרת והמדינה שלו. אני מר אל חאג'י דיוף, מר סנגל ואילו הוא מר ליברפול. אבל סנגל גדולה מליברפול והוא יודע את זה".

דיוף הוסיף: "אני כמו אריה, אני מפסיד גרוע וזה לא משהו רע. יש לי אופי ואני רוצה שאנשים יכבדו אותי. תמיד הייתי מטרה קלה באנגליה. קל לדבר על אל חאג'י דיוף ונתתי להם לדבר, אבל בתוך תוכי אני יודע שאני בחור טוב. המשפחה שלי יודעת את זה, האנשים שלי והיבשת שלי יודעים את זה וזה מה שחשוב. כל השאר זה לא בעיה שלי".

כאשר נשאל מדוע נהג לירוק על יריבים ענה: "כנראה שהם אמרו לי דברים שלא הייתי מוכן לשמוע. עשיתי את זה, שילמתי על זה וזה מאחורי".

עוד בנושא:

אל חאג'י דיוף תוקף את ג'רארד: "אף אחד לא יותר אנוכי ממנו"
דיוף: "ג'רארד לא אוהב שחורים, הוא מקנא שהשגתי יותר ממנו"
אל חאג'י דיוף: "ג'רארד הוא כלום, הוא פחד להסתכל עליי בעיניים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully