וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס עונה לג'ון מקנרו: "אין לך עובדות". ומה אמר המדורג 701?

אחרי שכוכב העבר טען כי האמריקאית הייתה "מדורגת 700 בסבב הגברים", סרינה הגיבה: "אף פעם לא שיחקתי מול גבר ואין לי זמן לזה. תכבד אותי בזמן שאני בהיריון". המדורג 701: "גברים פשוט חזקים יותר"

AP

ג'ון מקנרו, אחד מגדולי הטניסאים אי פעם, העיר אתמול (שלישי) מחדש את מלחמת המינים הבלתי נגמרת בעולם הטניס, כאשר בריאיון שהעניק לכבוד צאת ספר הזכרונות החדש שלו טען: "סרינה וויליאמס היא השחקנית הכי גדולה בהיסטוריה של טניס הנשים, אבל סבב הגברים זה כבר סיפור אחר לגמרי. בסבב הגברים היא הייתה מדורגת אולי במקום ה-700".

הלילה הגיעה תורה של האמריקאית, שיאנית הזכיות בתארי גרנד סלאם בעידן הפתוח, שנמצאת בהיריון מתקדם, להגיב והיא עשתה זאת עם שני ציוצים בחשבון הטוויטר שלה: "ג'ון היקר. אני מעריצה ומכבדת אותך, אבל בבקשה, בבקשה תשאיר אותי מחוץ להצהרות שלך כל עוד הן לא מבוססות על שום עובדות. אף פעם לא שיחקתי מול שחקן שמדורג 'שם' בסבב הגברים וגם אין לי זמן לדברים כאלה. תכבד אותי ואת הפרטיות שלי בשעה שאני מנסה להביא תינוק לעולם. יום טוב אדוני".

זו כמובן לא הפעם הראשונה בה שאלת הגברים מול הנשים בטניס עולה. הפעם המפורסמת מכולם הייתה ב-1973, אז בילי ג'ין קינג, בשיא הקריירה שלה, גברה על בובי ריגס בן ה-55 במשחק ששנים לאחר מכן נטען כי היה מכור וכי ריגס הפסיד בו כדי למחוק חובות ענקיים שהיו לו למאפיה בשל הימורים כושלים.

עוד בנושא:

ג'ון מקנרו: "בסבב הגברים סרינה הייתה מדורגת 700 בעולם"
תחקיר ESPN: "משחק מלחמת המינים היה מכור"
משחק של מכור: בובי ריגס, אלוף, נוכל ומכור להימורים

ג'ון מקנרו עם סרינה וויליאמס. GettyImages
סרינה ומקנרו בימים יפים יותר/GettyImages

מקנרו ציין אתמול ש"זה לא נוגד את זה שאני חושב שסרינה היא שחקנית מדהימה... ביום נתון יכול להיות שיש שחקנים שסרינה הייתה יכולה לנצח. היא מאוד חזקה מנטלית ומסוגלת להתגבר על מצבים שבהם שחקנים אחרים 'נחנקים' - ראינו אותה בטורנירי הגרנד סלאם. היא הייתה יכולה להשיג ניצחונות, אבל להיות חלק מסבב הגברים - זה כבר סיפור אחר לגמרי". גם היום סרב מקנרו להתנצל על דבריו ואף הציע לקיים טורניר בו יתמודדו גברים מול נשים על מנת להוכיח את טענתו.

מי שנשאל על הסוגיה הוא הטניסאי המדורג 701 בעולם, דמיטרי טורסונוב, שמאמין שהוא אכן יכול לנצח אותה. טורסונוב בן ה-34, שדורג בשיאו במקום ה-20 בעולם, טוען ש"מקנרו ניסה לרדת על טניס הנשים", אבל "המציאות היא שגברים פשוט הרבה יותר חזקים מנשים באופן כללי... אני מקווה שהייתי מנצח את סרינה.

"זה דומה לשאלה - מי רץ מהר יותר, הגבר המהיר בעולם או האישה המהירה בעולם? זה ענף שהופך לפיזי יותר ויותר, כך שיהיה קשה לאישה לגבור על גבר. זה לא שחור ולבן, יש הרבה מאוד שיקולים שצריך לקחת בחשבון. מבחינה אישית, אני לא בכושר הכי טובש הייתי בחיי, אבל באופן כללי אני הרבה יותר טוב מאשר הדירוג שלי. חוץ מזה, היא בהיריון, ואני לא.

"אף פעם לא שמעתי את ג'ון אומר משהו שהוא מטופש לגמרי, הוא יודע על מה הוא מדבר. מה שהוא אמר על זה שהיא שחקנית מדהימה זה נכון - היא חזקה ואקספלוסיבית ועובדת קשה מאוד. אבל הייתי רוצה להאמין שאוכל לנצח אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully