וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק זכה ב-MVP, דריימונד גרין בשחקן ההגנה של העונה

כצפוי, התואר היוקרתי הלך לכוכב אוקלהומה סיטי שסיפק ממוצע של טריפל דאבל בעונה הסדירה. מייק ד'אנטוני הוא מאמן העונה, מלקולם ברוגדון הרוקי, יאניס השחקן המשתפר. ביל ראסל גנב את ההצגה

AP

עונת 2016/17 של ה-NBA ננעלה הבוקר (שלישי) סופית, עם טקס נבחרי העונה שלראשונה, נקבע לתאריך מאוחר כל כך. את הטקס הנחה הראפר דרייק.

הזוכה הגדול, כצפוי יש לומר, היה כוכב אוקלהומה סיטי, ראסל ווסטברוק, שהוכתר כ-MVP של העונה הסדירה. אחרי עזיבתו של קווין דוראנט הקיץ שעבר, ווסטברוק השתלט על הליגה והעמיד את אחת העונות הסטטיסטיות הטובות בהיסטוריה, עם ממוצע של טריפל דאבל למשחק. בפלייאוף לעומת זאת, זה פחות הלך והוא הודח עם הת'אנדר כבר בסיבוב הראשון אחרי תבוסה 4:1 מול יוסטון.

ווסטברוק קיבל בסך הכול 888 נקודות והקדים את ג'יימס הארדן ב-135 נקודות. שחקן הת'אנדר נבחר 69 פעמים למקום הראשון (10 נקודות), 19 לשני (7 נקודות) ו-13 לשלישי (5 נקודות). הארדן לעומתו, קיבל 22 בחירות למקום הראשון, 69 לשני ו-10 לשלישי ובסך הכול, 753 נקודות. במקום השלישי הגיע קוואי לאונרד עם 500 נקודות, כולל 9 בחירות למקום הראשון והשני, 52 לשלישי, 28 לרביעי ו-3 לחמישי.

לברון ג'יימס הסתפק במקום הרביעי בדירוג הכללי, עם 333 נקודות ובחירה בודדת למקום הראשון. אייזאה תומאס סיים חמישי (81 נקודות), סטפן קרי שישי (52), ג'ון וול ויאניס אנטטוקומפו חלקו יחד את מקומות 7-8 (7 נקודות כל אחד), אנתוני דייויס וקווין דוראנט סיימו 9-10 (2 נקודות כל אחד) ודמאר דרוזן זכה לנקודה בודדת.

עוד בנושא:

פורסמה חמישיית ההגנה של העונה וחמישיית שחקני השנה הראשונה
ביג 3: אייברסון ניצח, דוקטור ג'יי הפסיד, ג'ייסון וויליאמס נפצע
דיווח: קליבלנד מנסה לבצע טרייד משולש כדי לצרף את פול ג'ורג'

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר עם תואר ה-MVP. AP
יומו הגדול. ווסטברוק והתואר האישי/AP

ברכות מטיילור סוויפט

*** דריימונד גרין, גם כאן באופן לא מפתיע במיוחד, זכה בפעם השנייה בקריירה בתואר שחקן ההגנה של העונה. כוכב האלופה גולדן סטייט ווריירס הוא השחקן החמישי אי פעם שמשלים זכייה בטבעת ובתואר שחקן ההגנה של העונה באותה שנה.

*** מאמן העונה, בפעם השנייה בקריירה הארוכה שלו והראשונה מאז 2005 עם פיניקס, הוא מייק ד'אנטוני, שהוביל את יוסטון רוקטס לעונה סדירה מצוינת (27:55) והודח בצורה די משפילה בחצי גמר המערב מול סן אנטוניו.

*** רוקי העונה הוא מלקולם ברוגדון ממילווקי. השחקן שנבחר רק במקום ה-36 בדראפט האחרון, בתחילת הסיבוב השני, סיפק 10.2 נקודות ו-4.2 אסיסטים למשחק והפתיע מאוד.

*** תואר השחקן המשתפר של הליגה הלך לכוכב העולה של מילווקי, הגריק פריק יאניס אנטטוקומפו, שסיפק העונה 16.9 נקודות ו-7.7 ריבאונדים למשחק.

דריימונד גרין גולדן סטייט ווריירס עם תואר שחקן ההגנה של העונה. AP
אין ראוי ממנו. גרין ותואר שחקן ההגנה/AP

*** תואר השחקן השישי של העונה הלך לגארד של יוסטון, אריק גורדון, שסיים את העונה עם 16.2 נקודות בממוצע למשחק.

*** בפעם השנייה תוך שלוש שנים, הג'נרל מנג'ר של האלופה גולדן סטייט, בוב מאיירס, הוכתר כמנהל השנה ב-NBA.

*** הרגע המרגש של האירוע הגיע כאשר מונטי וויליאמס, שבפברואר האחרון, עת עדיין שימש כעוזר מאמן באוקלהומה סיטי, איבד את אשתו אינגריד בתאונת דרכים, זכה בפרס הראשון אי פעם על שם שדר הקווים המיתולוגי והמנוח, קרייג סיגר. וויליאמס עלה לבמה, שם חיכתה לו אחת מאותן חליפות מפורסמות שסיגר היה נוהג ללבוש למשחקים.

מייק ד'אנטוני מאמן יוסטון רוקטס עם תואר מאמן העונה. AP
בפעם הראשונה מזה 12 שנים. ד'אנטוני מאמן העונה/AP

*** ביל ראסל גנב את ההצגה. אגדת העבר של הסלטיקס קיבל פרס על מפעל חיים. את הפרס העניקו לו על הבמה חמישה סנטרים המשתייכים אף הם להיכל התהילה: קארים עבדול ג'באר, שאקיל אוניל, דיקמבה מוטומבו, אלונזו מורנינג ודייויד רובינסון. ראסל המשועשע ספר אותם בזה אחר זה ואז לחש לכיוונם: "הייתי קורע לכם את התחת", מה שגרם לכל האולם לפרוץ בצחוק.

*** פרסים נוספים: קווין דוראנט זכה ב"רגע הפלייאוף הכי טוב" על שלשת הניצחון במשחק 3 בגמר מול קליבלנד. חברו לקבוצה קליי תומפסון זכה בפרס "משחק העונה" על ה-60 נקודות ב-29 דקות נגד אינדיאנה. ראסל ווסטברוק יצא מהטקס גם עם תואר "סל הניצחון של העונה", על הצליפה נגד דנבר. ויקטור אולדיפו זכה ב"דאנק העונה" בזכות ההטבעה נגד אטלנטה ואילו קוואי לאונרד זכה ב"חסימת העונה" על מהלך מול הרוקטס. דריימונד גרין וסטף קרי זכו יחד ב"אסיסט העונה" על מהלך מול אינדיאנה.

קמבה ווקר זכה בפרס לשחקן ההוגן של העונה ואילו כוכב בוסטון, אייזאה תומאס, קיבל פרס על תרומה לקהילה. בתואר "החבר לקבוצה של העונה" זכה דירק נוביצקי הקשיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully