וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות, 27.6: ריאל מדריד כבר נפרדת ממוראטה, אבל שומרת על גארת' בייל

בספרד טוענים: הפערים בין הבלאנקוס ליונייטד על החלוץ מצטמצמים, זידאן לא מוכן לוותר על בייל. וגם: עסקת לקאזט לארסנל קרובה להיסגר, סביליה רוצה לשבור שיא מועדון

צלמים זמניים מורשים

העברות

* דייגו יורנטה השלים את מעברו מריאל מדריד לריאל סוסיאדד. הבאסקים שילמו על הבלם בן ה-23 שישה מיליון יורו וריאל מדריד תשמור על האפשרות לרכוש אותו בחזרה עד 2020. אם הבלאנקוס ירצו לרכוש אותו ב-2018, הם יצטרכו לשלם שמונה מיליון יורו ולאחר מכן עוד מיליון על כל שנה שתעבור עד 2020.

* מיינץ הודיעה על החתמתו של הקשר הרומני אלכסנדרו מקסים משטוטגרט על חוזה עד 2021.

* אוגסבורג הודיעה כי חליל אלטינטופ לא יחדש את החוזה שלו בקבוצה ויעזוב את המועדון אחרי ארבע שנים.

* מריו מוסא, המגן הקרואטי שנפרד ממכבי חיפה באמצע העונה ושיחק בהאמרבי השבדית, חזר הביתה ללוקומטיבה זאגרב, בה שימש בעבר כקפטן.

שחקן ליון אלכסנדר לקאזט חוגג. רויטרס
יחתום בארסנל בימים הקרובים? לקאזט/רויטרס

שמועות

* על פי דיווח באיטליה טוקיו ורדי היפנית הגישה הצעה לפרנצ'סקו טוטי. עם זאת הסיכויים שה"קיסר" יגיע ליפן אינם גדולים כיוון שהוא דורש שכר של 3 מיליון יורו לעונה.

* בספרד מדווחים: סביליה עשויה לשבור שיא מועדון לשחקן רכש, ולשלם 20 מיליון יורו לסמפדוריה על החלוץ לואיס מיוריאל, הקולומביאני בן ה-26 שכבש בעונה שעברה 11 שערים בסרייה A.

* סלבטורה סיריגו עבר בדיקות רפאויות לפני החתימה הצפויה בטורינו.

* ברצלונה צפויה להודיע על החזרתו של ג'רארד דאולפאו, שלושה ימים לפני שהאופציה לרוכשו בחזרה פגה. תשלם לאברטון 12 מיליון יורו, לפי ההסכם בין הקבוצות, אך עדיין יש חוסר הסכמה בנוגע לעתידו: בברצלונה טוענים שמותר להם למכור או להשאיל אותו, באברטון טוענים שאסור לה למכור את השחקן בשנתו הראשונה.

* "ספורט" הקטלאני מדווח שברצלונה תציע מקסימום 25 מיליון יורו על פאוליניו, בעוד קבוצתו הסינית גוואנגז'ו אברגרנדה רוצה 40 מיליון. החלון בסין נסגר ב-15 ביולי.

* "מארקה" טוענים: גארת' בייל "untouchable", ריאל מדריד לא תשחרר אותו בשום מחיר, זידאן אוהב ומעריך אותו ומעוניין לשמור עליו.

* "אס" מדווחים: נמשכים המגעים בין ריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד על מעבר אפשרי של אלברו מוראטה. ריאל דורשת בין 80 ל-90 מיליון יורו. יונייטד הציעה 70 מיליון, פלוס בונוסים. העדכון האחרון: אשתו הטרייה של מוראטה, אליס קאמפיו, החלה לעקוב אחרי מנצ'סטר יונייטד באינסטגרם, ובאנגליה כבר הכריעו: זה אומר שהעסקה סגורה.

* ארסנל צפויה להשלים בקרוב את העברתו של אלכנסדר לקאזט מליון, זאת לאחר שהצרפתים השלימו את רכישתו של ברטראנד טראורה מצ'לסי. התותחנים צפויים לשלם 46 מיליון ליש"ט ועוד 10 מיליון בתשלומים נוספים כדי לרכוש את הצרפתי.

* דיווחים בצרפת טוענים: עוסמאן דמבלה, הכוכב העולה של דורטמונד המבוקש בחצי אירופה, נמצא במנצ'סטר וייפגש עם פפ גווארדיולה, שינסה לשכנעו להצטרף לסיטי. "דיילי מייל" טוען שדני אלבס שוחרר מיובנטוס ויחתום בסיטי עד סוף השבוע.

* אתלטיקו מדריד עשויה לפנות לזלאטן איברהימוביץ'. על פי הדיווח, הקולצ'ונרוס יוכלו לצרף את השבדי הוותיק, אבל ייתנו לו להחלים מהפציעה שלו כיוון שהם בין כה לא יכולים לרשום שחקנים עד ינואר.

* לורן דפואטר, שהשלים את העברתו מפורטו להאדרספילד לפני כמה ימים, הוצג ואמר: "גאה להצטרף להאדרספילד בעונה הבאה ומחכה לשחק עם החולצה החדשה שלי".

* המבורג צפויה להשלים היום את העברתם של אנדרה האן מבורוסיה מנשנגלדבאך וקיריאקוס פפאדופולוס. היווני הושאל בעונה החולפת וישלים את מעברו מבאייר לברקוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully