וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: פורסמה חמישיית ההגנה של העונה וחמישיית שחקני השנה הראשונה

עוד לפני שייערך הטקס (4:00, ספורט 5), בו יוכרז הזוכה בשחקן העונה בליגה הסדירה ושאר התארים, הודיעו על הנבחרים בשתי קטגוריות. גרין, לאונרד וגובר בין שחקני ההגנה. אייזיאה תומאס זעם על הבחירה

דריימונד גרין גולדן סטייט ווריירס. AP
בחמישיית ההגנה של העונה. דריימונד גרין/AP

הלילה (בין שני לשלישי) נדע מי ייבחר לשחקן המצטיין של העונה הסדירה ב-NBA. עוד לפני כן, שחררו בליגה הטובה בעולם את הבחירות בשתי קטגוריות שונות: חמישיית ההגנה של העונה וחמישיית שחקני השנה הראשונה בליגה. הטקס המלא ייערך ב-4:00 לפנות בוקר שעון ישראל (שידור ישיר בספורט 5).

חמישיית שחקני ההגנה של ה-NBA לעונת 2016/17 כוללת את פורוורד גולדן סטייט דריימונד גרין, את סנטר יוטה רודי גובר ואת פורוורד סן אנטוניו קוואי לאונרד (שהם גם שלושת המועמדים הסופיים לתואר שחקן ההגנה של העונה). אליהם חברו כריס פול מל.א. קליפרס ופטריק בברלי מיוסטון. חמישיית ההגנה השנייה של הליגה כוללת את גארד ממפיס טוני אלן, את דני גרין מסן אנטוניו, סנטר ניו אורלינס אנתוני דייויס ואת הפורוורדים אנדרה רוברסון מאוקלהומה סיטי ת'אנדר ויאניס אנטטוקמפו ממילווקי.

מי שהגיב בזעם לתוצאות הוא אייזיאה תומאס. הגארד של בוסטון זעם על העובדה שחבריו לקבוצה אייברי בראדלי, מרכוס סמארט וג'יי קראודר לא נבחרו לחמישיית ההגנה וכינה את הבחירה כ"בדיחה".

בנוסף, הודיעו בליגה גם על חמישיית שחקני השנה הראשונה ב-NBA. את הרשימה מובילים גארד מילווקי מלקולם ברוגדון, סנטר פילדלפיה ג'ואל אמביד ופורוורד הקבוצה דריו שאריץ'. אליהם חברו גם גארד סקרמנטו באדי הילד וסנטר ניו יורק ניקס ווילי הרננגומז.

הציוץ הנזעם של אייזיאה תומאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully