וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: הצ'כי תומאש סיבוק מועמד

26.6.2017 / 18:45

במועדון מנסים להנחית את קפטן נבחרת צ'כיה בן ה-33, ששיחק בעונה החולפת בבורסאספור הטורקית. גורם: "אנטה קולושיץ' דרש 250 אלף יורו". עומרי פרל עשוי לחתום בימים הקרובים

שחקן נבחרת צ'כיה, תומאש סיבוק. רויטרס
רזומה מרשים. תומאש סיבוק/רויטרס

לוואלה! ספורט נודע היום (שני) כי תומאש סיבוק בן ה-33, המשמש גם כקפטן נבחרת צ'כיה, מועמד לתפקיד בלם מכבי פתח תקוה. על פי מקורות בטורקיה, השחקן נמצא במגעים עם המלאבסים וייתכן כי יגיע בימים הקרובים לצורך התרשמות מהמועדון וחתימה. במקביל, נמשך המשא ומתן עם אנטה קולושיץ', אם כי דרישות השכר שלו גבוהות כרגע. "קולושיץ' דרש 250 אלף יורו, ולא מוכן להתפשר", אמרו אתמול במועדון על שחקנה של רייקה.

סיבוק (33, 1.85 מטר) החל את הקריירה שלו בצ'סקה בודיוביצה הצ'כית, ממנה עבר לספרטה פראג, שם אף היה הקפטן. משם, הוא עבר לאודינזה, שם חתם על חוזה לארבע שנים וחצי, אבל נמכר אחרי עונה אחת בלבד לבשיקטאש תמורת 4.7 מיליון יורו. הוא חתם אצל הטורקים לארבע עונות תמורת 800 אלף יורו לעונה ו-100 אלף בבונוסים. בבשיקטאש הוא שיחק שבע שנים עד שעבר לבורסאספור, בשורותיה שיחק מאז 2015.

סיבוק היה חלק מנבחרת צ'כיה ביורו 2008, אבל לא שותף כלל בטורניר. ביורו 2012 הוא גם נכלל בסגל וגם פתח בהרכב בכל אחד מארבעת המשחקים של הצ'כים בטורניר כשהוא משחק 90 דקות בכל אחד מהם. גם ביורו האחרון הוא שיחק בכל אחד מהמשחקים של צ'כיה 90 דקות והודח איתה אחרי שלושה משחקים משלב הבתים. גם במוקדמות גביע העולם ברוסיה הוא שיחק בחמישה מהמשחקים ורשם 450 דקות בסך הכול כשהוא משמש כקפטן.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה החלה להתאמן, קובי רפואה: "עונה גדולה לפנינו"
אנטה קולושיץ' שב לקרואטיה, המשא ומתן עם מכבי פתח תקוה נמשך

שחקן מכבי פתח תקוה אנטה קולושיץ'. מגד גוזני
עדיין בתמונה. אנטה קולושיץ'/מגד גוזני

פתח תקוה החלה להתאמן אתמול כשהפנים החדשות באימון היו הישראלים יובל שבתאי, עודד אלקיים ולוטם זינו, והרכש הזר – הקשר הגינאי רישאר סומא (אמיין, צרפת) והבלם הצרפתי ז'והאן מרסיאל (טרואה, צרפת). יובל אבידור יסיים היום חופשה פרטית ויגיע לאימונים. שחקן נוסף שעשוי להצטרף בימים הקרובים הוא עומרי פרל, שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב. שחקני הנבחרות יגיעו רק בשבוע הבא. גיא מלמד הופיע לאימון אתמול, אך ייתכן מאוד שיעזוב בקיץ. שתי הקבוצות מוינה וקבוצה מהולנד בעקבות השחקן.

משחק המבחן הראשון של הקבוצה ייערך ב-7 ביולי, כשזו תארח למשחק אימון את הפועל אשקלון. עד המחנה, ב-16 ביולי, הקבוצה תקיים שלושה משחקי אימון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully