וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי הוצג בנאנט: "לסטר הייתה מיוחדת, אבל כבוד גדול להיות פה"

המאמן האיטלקי שהוביל את השועלים לאליפות פרמייר ליג היסטורית ב-2016 ופוטר בבושת פנים עונה לאחר מכן יוצא לדרך חדשה בצרפת. ראניירי: "יכול להבטיח דבר אחד – עבודה קשה"

קלאודיו ראניירי מאמנה החדש של נאנט. רויטרס
הקבוצה ה-16 בקריירה. ראניירי/רויטרס

קלאודיו ראניירי בן ה-65 הוצג היום (שני) באופן רשמי כמאמן נאנט. במועדון שסיים את הליגה הצרפתית בעונה שעברה במקום השביעי, הרחק מחבורת הצמרת, ניכרת התרגשות מההצטרפות של ראניירי שהוביל את לסטר לזכייה מפתיעה באליפות הפרמייר ליג ב-2016.

באופן טבעי התייחס המנג'ר האיטלקי בן ה-65 בטקס הצגתו לתקופתו בלסטר שהסתיימה בהודעת פיטורין צורמת בעיצומה של העונה שעברה ואמר: "זו הייתה תקופה מיוחדת. האהבה שקיבלתי מהאוהדים הייתה עצומה כך שמה שקרה שם הוא הרבה יותר מזכייה בתואר".

ראניירי לא יצא בהצהרות בנוגע למטרות בנאנט והסתפק בדברים הבאים: "אמנם בלסטר הייתה התקופה מיוחדת, אבל הגעתי למועדון שזכה בשמונה אליפויות בצרפת כך שזה כבוד גדול עבורי להיות כאן. האוהדים של נאנט תמיד מתייצבים מאחורי המועדון ונותנים לו רוח גבית. אני רק יכול לומר שאנחנו הולכים לעבוד מאוד קשה".

נאנט היא הקבוצה ה-16 בקריירה של ראניירי שקיבל אישור מיוחד להתמנות לתפקיד. זאת בשל סעיף סעיף ארכאי בתקנון של מנהלת הליגה הצרפתית, לפיו מאמנים מעל גיל 65 לא יכולים לקבל קבוצה חדשה אלא רק להמשיך בתפקיד קיים.

המאמן האיטלקי כבר אימן בצרפת את מונאקו בין השנים 2012-2014, לפני שעבר לנבחרת יוון ומשם ללסטר. בעבר עבד בין היתר בנאפולי, פיורנטינה, ולנסיה, אתלטיקו מדריד, פארמה, יובנטוס, רומא ואינטר.

בנאנט הוא מחליף את סרג'יו קונססאו הפורטוגלי, שהקפיץ את הקבוצה תוך חצי עונה מהמקום ה-19 למקום השביעי, אך העדיף לעבור לאמן את פורטו.

עוד באותו נושא

העברות בעולם: פ.ס.ז' במירוץ אחרי דמבלה, דה בור מאמן פאלאס

לכתבה המלאה
קלאודיו ראניירי מאמן נאנט. רויטרס
גם סעיף ארכאי בתקנון לא עצר אותו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully