וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל באר שבע ניצחה את זגלבי לובין 1:2, צמד למוחמד גדיר

אחרי ההפסד המאכזב ללך פוזנן, אלופת ישראל השיגה ניצחון בכורה במחנה האימונים על הקבוצה שסיימה במקום ה-10 בפולין. החלוץ המחליף כבש צמד (67, 86). סטרז'ינסקי צימק. בכר: "ההתחלה תמיד איטית"

מוחמד גדיר הפועל באר שבע מול לך פוזנאן. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
דהר לרחבה וכבש. גדיר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

הפועל באר שבע השיגה הערב (ראשון) ניצחון ראשון במחנה האימונים בפולין. אחרי ההפסד בסוף השבוע ללך פוזנן (3:0), אלופת ישראל ניצחה את זלגבי לובין 1:2 מתחתית הליגה הפולנית הבכירה. ברק בכר כהרגלו העניק דקות משחק לרבים משחקני הסגל ומי שניצל את ההזדמנות בשתי הידיים היה מוחמד גדיר, שנכנס כמחליף בדקה ה-65 וכבש צמד שהעניק לאלופת ישראל את הניצחון.

המחצית הראשונה הייתה מנומנמת למדי כשהאדומים התקשו בהנעת הכדור, לא הגיעו להזדמנויות ואיפשרו לקבוצה הפולנית להגיע לכמה מצבים קורצים ברחבה של גיא חיימוב שהיה במקום ומנע ספיגות. למחצית השנייה עלתה באר שבע אחרת, כזו שלחצה את היריבה וסיכנה את השער. בסיכומו של דבר לאדומים יש עוד הרבה עבודה לפני המשחק מול הונבד ההונגרית במוקדמות הצ'מפיונס ב-11 ביולי.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר לאחר הניצחון: "בסופו של דבר זה משחק אימון והמטרה היא לבדוק דברים כמו שבדקנו במשחק הראשון. היום היו דברים יותר טובים ופחות טובים. השחקנים עובדים קשה מאוד ולוקח קצת זמן להיפתח. במחצית השנייה נפתחנו, נראינו טוב יותר והגענו למצבים. אנחנו צריכים לעבוד קשה יותר ולהשתפר. לפעמים כשאתה נכנס כמחליף, יותר קל לבוא לידי ביטוי".

המאמן המשיך ואמר: "לפעמים כשאתה נמצא במחנה אימונים, ההתחלה היא איטית ולוקח זמן עד שהגוף מוציא את העייפות. אין פה עניין של שחקני הרכב ומחליפים, כולם ראויים להיות שחקני הרכב"

הרכב הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, מיחאי קורהוט, מיגל ויטור, שיר צדק, דן איינבינדר, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, טוני וואקמה, מאור מליקסון, בן שהר

שותפו במחצית השנייה: דודו גורש, אורן ביטון, דור אלו, אליניב ברדה, לואי טהא, מוחמד גאדיר, אמיר חלאילה, מתן אוחיון, וובה בראון

עוד בנושא

צפו בביצועיו: "איסק קואנקה בדרך להפועל באר שבע". אלחמיד על הכוונת
הכנה: הפועל באר שבע הובסה 3:0 מול לך פוזנאן הפולנית
הפועל באר שבע: ניב זריהן נטש את האימון, בספק למפגש מול הונבד

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. מגד גוזני
"הגענו למצבים". ברק בכר/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 9: הגנת באר שבע איבדה את הכדור, שהגיע לאדם בוקסה שבעט החוצה.

דקה 11: כדור קרן של ראדי הגיע לראש של מיגל ויטור שנגח החוצה.

דקה 14: לאחר מהלך קבוצתי מהיר של הפולנים הכדור הגיע ליאנוסקה בתוך רחבת באר שבע. החלוץ בעט, חיימוב היה במקום וקלט.

דקה 26: מליקסון חדר לתוך הרחבה, שחרר בעיטה, השוער של לובין קלט.

דקה 37: פאבלובסקי השתלט על הכדור בתוך הרחבה, התגבר על הגנת באר שבע ובעט החוצה.

דקה 39: הפולנים פספסו הזדמנות מצוינת לכבוש, לאחר שהגנת באר שבע חלמה, פאבלובסקי שוב הגיע למצב קורץ בתוך הרחבה, אך לא הצליח להכניע את חיימוב.

דקה 47: טוני וואקמה העביר את הכדור למליקסון על סף הרחבה, הקשר בעט החוצה.

דקה 67: גול! כדור עומק של ג'ון אוגו מצא את דן איינבינדר שהמשיך לעברו של מוחמד גדיר והאחרון שנכנס כמחליף שתי דקות קודם לכן לא התקשה להכניע מקרוב את השוער. 0:1 לבאר שבע

דקה 74: באר שבע הגיעה לעוד הזדמנות מצוינת, אבל שחקן הגנה פולני הצליח להרחיק כדור של דן איינבינדר מקו השער לאחר שהשוער כבר נכנע.

84: מגן באר שבע נגע בידו בכדור בתוך הרחבה, השופט לא העניק כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות הפולנים.

דקה 86: שער! כדור ארוך של דודו גורש, מצא את מוחמד גדיר שהתגבר על שחקן הגנה, דהר לרחבה וכבש. 0:2 לבאר שבע.

דקה 92: שער! סטרז'ינסקי קבע את תוצאת המשחק לאחר שניסה להעלות את הכדור לתוך הרחבה ולהפתעת שחקי ההגנה של באר שבע הכדור עשה את דרכו לרשת של גורש. 1:2 להפועל באר שבע בסיום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully