וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קדוש סיכם בהפועל חיפה. יואב כץ טוען: "גם באהיה יחתום"

26.6.2017 / 14:31

האדומים אישרו כי השוער יצטרף, הבעלים: "סגרנו הכל, הוא יהיה בהפועל חיפה. באהיה? הוא אישר לי בהודעת טקסט את הסיכום בינינו". במועדון בדקו את העלויות של פושה. האימונים ייפתחו בראשון

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

עכשיו זה הופך לרשמי: הפועל חיפה אישרה היום (שני) כי השוער רן קדוש סיכם בקבוצה. בשבוע שעבר דיווחנו כי האדומים צפויים לוותר על אריאל הרוש והם בדרך להחתים את השוער של הפועל כפר סבא בעונה החולפת, והיום הגיעו הצדדים להבנות. קדוש בן ה-31 יחתום בימים הקרובים על חוזה לעונה אחת, אחרי שוויתר על חוזה בהפועל רמת גן. "סגרנו הכל. קדוש יהיה בהפועל חיפה", אמר יואב כץ על השוער. כץ טוען כי גם אדילסון באהיה יסגור בקרוב. "גם באהיה יהיה שחקן שלנו", אמר הבעלים.,"הוא אישר לי בהודעת טקסט את הסיכום בינינו".

במקביל, נמשך המשא ומתן עם שלומי ארבייטמן. בהפועל חיפה דורשים שיסכים לקצץ מעט מהדרישות שלו כדי שיגיעו עימו לסיכום. ז'ורדן פושה ממכבי הרצליה מחוזר ובמועדון בדקו אתמול את העלויות שלו. בימים הקרובים אמור שמואל שיימן לשוחח על עתידו עם הצוות המקצועי. ניר קלינגר החליט כי האימונים יפתחו ביום ראשון הקרוב. הקבוצה תמריא למחנה באמצע יולי.

כמו כן, מאמן השוערים פיני אברהם, שאימן בקריית שמונה, מונה הבוקר למאמן השוערים של הקבוצה.

ביום חמישי, בשעה 16:30, ייערך דיונו של מהראן לאלה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בעניין החומרים האסורים שנמצאו בבדיקת השתן שלו.

עוד בנושא

הפועל חיפה: רן קדוש קרוב לסיכום, ז'ורדן פושה מועמד להצטרף
בן חיים סיים את הבדיקות הרפואיות בספרטה פראג, החתימה בדרך
דיווח: "איסק קואנקה בדרך להפועל באר שבע". אלחמיד על הכוונת

רן קדוש שוער הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
החתימה בימים הקרובים. רן קדוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully