וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון מקנרו: "בסבב הגברים סרינה הייתה מדורגת 700 בעולם"

טניסאי העבר התראיין לכבוד צאת ספר הזכרונות החדש שלו והחזיר את מלחמת המינים לכותרות: "סרינה הכי גדולה בהיסטוריה אצל הנשים. אבל סבב הגברים זה כבר סיפור אחר לגמרי"

AP

מלחמת המינים בטניס שוב חוזרת לכותרות. טניסאי העבר ג'ון מקנרו התראיין בארה"ב לרגל יציאת ספר הזכרונות הראשון שלו, ונשאל בין היתר בנוגע לדעתו על סרינה וויליאמס. מקנרו ניסה להחמיא, אבל נדחק לפינה על ידי המראיינת וסיפק ציטוטים שהכו גלים.

"סרינה היא הטניסאית הכי טובה בהיסטוריה, אין שאלה", אמר מקנרו, "אבל אם היא הייתה משחקת בסבב הגברים, היא הייתה מדורגת אולי במקום ה-700 בעולם. זה לא נוגד את זה שאני חושב שסרינה היא שחקנית מדהימה".

מקנרו ניסה להסביר: "ביום נתון יכול להיות שיש שחקנים שסרינה הייתה יכולה לנצח. היא מאוד חזקה מנטלית ומסוגלת להתגבר על מצבים שבהם שחקנים אחרים 'נחנקים' - ראינו אותה בטורנירי הגרנד סלאם. היא הייתה יכולה להשיג ניצחונות, אבל להיות חלק מסבב הגברים - זה כבר סיפור אחר לגמרי".

בספטמבר 1973 התקיין משחק "מלחמת המינים" המפורסם בין בובי ריגס בן ה-55 לבילי ג'ין קינג בת ה-29. המשחק שודר מחוף לחוף ונצפה על ידי עשרות מיליונים ברחבי ארה"ב וקינג ניצחה בשלוש מערכות. 40 שנה מאוחר יותר עלו טענות שהמשחק היה מכור וריגס הפסיד כדי למחוק חובות עתק למאפיה.

עוד בנושא:

תחקיר ESPN: "משחק מלחמת המינים היה מכור"
פטרה קביטובה זכתה בטורניר בירמינגהאם
רוג'ר פדרר זכה בטורניר האלה

ג'ון מקנרו עם סרינה וויליאמס. GettyImages
מקנרו וסרינה לפני כמה שנים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully