וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג 3: אייברסון ניצח, דוקטור ג'יי הפסיד, ג'ייסון וויליאמס נפצע

ליגת ה-3X3 הנוצצת של אייס קיוב יצאה לדרך וסיפקה משחקים דרמטיים. 'התשובה' הסתפק ב-2 נקודות בניצחון קבוצתו, הדוקטור נכנע למופע שלשות של דשון סטיבנסון, 'שוקולד לבן' ניצל מהפסד

מקים ליגת ביג 3 אייס קיוב. GettyImages
הפרוייקט יצא לדרך. אייס קיוב/GettyImages

ליגת ה-3X3 המסקרנת שהקים אייס קיוב, ביג 3, יצאה הלילה (בין ראשון לשני) לדרך והציגה לראווה אגדות כמו אלן אייברסון, דוקטור ג'יי, קלייד דרקסלר, ג'ייסון וויליאמס ועוד. המחזור הראשון נערך ב'בארקליס סנטר', אולמה הביתי של ברוקלין נטס, לעיני קצת למעלה מ-15 אלף צופים, ביניהם גם ג'יימס הארדן.

כל מחזור כולל ארבעה משחקים, שנמשכים שאחת הקבוצות מגיעה ל-60 נקודות, בפער של לפחות שתי נקודות מיריבתה. שני המשחקים הראשונים של המחזור הראשון, ושל הליגה כולה, הסתיימו באופן דרמטי.

עוד בנושא

הליגה הטובה בעולם לגילה: על ליגת הכדורסל 3 על 3 של אייס קיוב ואייברסון
דיווח: קליבלנד מנסה לבצע טרייד משולש כדי לצרף את פול ג'ורג'
דאלאס הודיעה לדירק נוביצקי כי לא תממש עליו את האופציה לעונה הבאה

שחקן ביג 3 אלן אייברסון. GettyImages
פתח ברגל ימין. אלן אייברסון/GettyImages

במשחק הראשון הובילה three headed monsters בפער גדול עד שלצערה ראתה את ג'ייסון וויליאמס נפצע ומסיים את המשחק. פציעתו של הרכז המכונה 'שוקולד לבן' לא חמורה במיוחד, אך קבוצתו כמעט שמטה ניצחון בגללה כאשר ghost ballers חזרו להפרש נקודה בלבד. בסופו של דבר רשארד לואיס קלע את הסל המכריע וקבע 59:62 למפלצת התת ראשית. הוא סיים עם 27 נקודות (כולל הסל הראשון בליגה ל-4 נקודות), קוואמה בראון תרם 17 ו-13 ריבאונדים.

דשון סטיבנסון היה הכוכב של המשחק השני, בו ניצחה קבוצת power בתוצאה 58:62 את tri state של דוקטור ג'יי. סטיבנטסון קלע חמש שלשות, כולל הסל המכריע במשחק, ובסך הכל הפציץ 20 נקודות. ג'רמיין אוניל קלע 18 למפסידה.

עוד באותו נושא

הליגה הטובה בעולם לגילה: על ליגת הכדורסל 3 על 3 של אייס קיוב ואייברסון

לכתבה המלאה
מאמן בליגת ביג 3 ג'וליוס אירווינג. GettyImages
יחפש ניצחון במחזור הבא. דוקטור ג'יי/GettyImages

ומה עם אייברסון? 'התשובה' בן ה-42, שמשמש כמאמן-שחקן בקבוצת three's company, שיתף את עצמו למשך תשע דקות בלבד והודה שגם בהמשך העונה הוא לא מתכוון לשחק הרבה. הוא בכל זאת קלע 2 נקודות והוביל את קבוצתו ל-51:61 על ball hogs, בזכות 20 נקודות ו-15 כדורים חוזרים של אנדרה אוונס.

במשחק שסגר את ערב הפתיחה של ביג 3, ניצחה trilogy 45:60 את killer three's. אל הארינגטון הוביל עם 25 נקודות, רג'י אוואנס קלע 18 מן העבר השני.

שחקן ביג 3 קניון מרטין. GettyImages
קניון מרטין/GettyImages
שחקן ביג 3 אלן אייברסון. GettyImages
אלן אייברסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully