וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קליבלנד מנסה לבצע טרייד משולש כדי לצרף את פול ג'ורג'

ב-ESPN מדווחים שסגנית האלופה נחושה לצרף את כוכב אינדיאנה ודנה עמה על טרייד שבמסגרתו קווין לאב עשוי לעבור לדנבר, שתשלח מספר שחקנים לפייסרס. גם כרמלו אנתוני עשוי לחבור ללברון

AP

אחרי שנכנעה ללא תנאי לגולדן סטייט בגמר ה-NBA, קליבלנד ממשיכה בניסיונות שלה להתחזק כדי לנסות להעמיד קבוצה שתוכל להתחרות עם הקבוצה האימתנית של סטיב קר בעונה הבאה ועל פי דיווחים בארה"ב המטרה מספר 1 של הקאבס היא פול ג'ורג'.

עוד בנושא:

דאלאס הודיעה לדירק נוביצקי כי לא תממש עליו את האופציה לעונה הבאה
גאווה ישראליף? על הרגשות הפטריוטיים שמעורר טי.ג'יי ליף
"הלייקרס חושבים שישיגו את לברון ג'יימס, פול ג'ורג' ושחקן נוסף בקיץ הבא"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול פול ג'ורג', אינדיאנה פייסרס. AP
עונה הבאה ישחקו יחד? לברון ופול ג'ורג'/AP

ב-ESPN מדווחים הבוקר שהקאבס דנו עם אינדיאנה עוד לפני הדראפט על טרייד משולש שינחית אצלם את פול ג'ורג' וישלח את קווין לאב לדנבר. הקאבס, שעדיין מחפשים דרך להנחית את כוכב הפייסרס, מועמדים לקלוט גם את כרמלו אנתוני אם זה ישיג את הביי אאוט שלו מהניקס. שלוש הקבוצות אומנם לא מצאו את העמק השווה כדי להשלים את הטרייד לפני הדראפ, אך על פי מארק שטיין הקאבס לא ויתרו על הכוכב שמחוזר נמרצות גם על ידי ל.א לייקרס שבונה את עצמה מחדש.

דנבר מצידה נחושה להתחזק בעמדה 4 ועל פי הדיווחים גם בלייק גריפין מהקליפרס ופול מילסאפ הפורוורד המצוין של אטלנטה נמצאים על הכוונת שלה. לא ברור עדיין אלו שחקנים דנבר תשלח לפייסרס במסגרת הטרייד המשולש הזה, אבל שחקנים כמו קנת פאריד, ווילסון צ'נדלר ועמנואל מודיאי זמינים לטרייד. קווין פריצ'ארד נשיא הפייסרס התייחס לאפשרויות של קבוצתו לטריידים עבור הכוכב שכבר הודיע שלא יישאר מעבר לחוזהו שפג ב-2018 ואמר: "אנחנו בוחנים כל תרחיש. אני בטוח שנשיג משהו, ויש כל כך הרבה דברים על הפרק".

בכל מקרה, קליבלנד תמשיך בניסיונותיה להשיג עוד כוכב לסגל שלה, בעיקר כדי לרצות את לברון ג'יימס לו יש רק עוד עונה אחת לתום חוזהו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully