וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס הודיעה לדירק נוביצקי כי לא תממש עליו את האופציה לעונה הבאה

המאבריקס ויתרו על השנה השנייה בחוזה של הגרמני, שאמור היה להרוויח 25 מיליון דולר בעונתו ה-20 בליגה. הם ינסו לסגור מולו בחודש הבא חוזה חדש. וגם: מג'יק עוקץ את דיאנג'לו ראסל

AP

אחרי הדראפט ורגע לפני ששוק השחקנים החופשיים ב-NBA נפתח (ב-1 ביולי), קבוצות הליגה ממשיכות בהכנות לעונה הבאה והערב (ראשון) הודיעה דאלאס מאבריקס לכוכבה הגדול ביותר בשני העשורים האחרונים, דירק נוביצקי, כי היא מוותרת על האופציה שיש לה לגבי שנתו האחרונה בחוזה.

הג'רמנייטור, שאמור להתחיל את עונתו ה-20 בליגת הכדורסל הטובה בעולם (שווה לשיא של קובי בריאנט עבור שחקן בקבוצה אחת בליגה), עתיד היה להרוויח ב-2017/18 לא פחות מ-25 מיליון דולר אם דאלאס הייתה מממשת את האופציה שהייתה לה (במסגרת החוזה לשנתיים תמורת 50 מיליון דולר עליו חתם לפני כשנה) וכעת, משלא עשתה זאת, היא מתכוונת להחתים את נוביצקי על חוזה חדש, במטרה לאפשר לעצמה לבצע קצת יותר פעילות בשוק החופשי.

המועדון אמור להיפגש עם הגרמני ועם נציגיו בחודש הבא במטרה להגיע לסיכום על חוזה חדש, כאשר חוזה לשנתיים הוא אופציה שנשקלת בחיוב, כך על פי מארק שטיין מ-ESPN, זאת למרות שנוביצקי בן ה-39 הבהיר כי הוא מעוניין לבחון את מעמדו מדי שנה בשלב זה של הקריירה. בדיווח הוסיף שטיין כי על פי גורם בדאלאס, מטרת המועדון היא "לעשות כל מה שדירק רוצה".

המאבס סיימו את העונה החולפת עם מאזן של 49:33, החלש ביותר שלהם מאז 1997/98. הם בחרו במקום התשיעי בדראפט האחרון את דניס סמית', שעשוי להתפתח כאחד הכוכבים הצעירים בליגה. נוביצקי רשם בעונה האחרונה 54 משחקים, בהם קלע 14.2 נקודות בממוצע למשחק וקטף 6.5 ריבאונדים, ב-26.4 דקות.

עוד בנושא:

גאווה ישראליף? על הרגשות הפטריוטיים שמעורר טי.ג'יי ליף
"הלייקרס חושבים שישיגו את לברון ג'יימס, פול ג'ורג' ושחקן נוסף בקיץ הבא"
הליגה הטובה בעולם לגילה: על ליגת הכדורסל 3 על 3 של אייס קיוב ואייברסון

שחקן דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי. AP
עומד להשוות את השיא של בריאנט. נוביצקי/AP

מג'יק ג'ונסון, האיש החזק בלוס אנג'לס לייקרס בימים אלה, הסביר את הטרייד שביצעה הקבוצה במסגרתו היא קיבלה מברוקלין את ברוק לופז ושלחה תמורתו לנטס את הבחירה מספר 2 בדראפט 2015 ואת טימופיי מוזגוב והחוזה הנורא שלו.

"ראסל הוא שחקן נהדר", אמר מג'יק במהלך הצגתו של הבחירה 2 בדראפט החולף, לונזו בול, "יש לו כישרון כדי להיות אולסטאר ואנחנו רוצים להודות לו על כל מה שעשה עבורנו, אבל הייתי צריך מנהיג לקבוצה. הייתי צריך מישהו שיכול לגרום לשחקנים האחרים להיות טובים יותר, מישהו שהשחקנים האחרים רוצים לשחק איתו".

בינתיים, סכנויות ההימורים בלאס וגאס לא ממש התרגשו מהבחירה בבול ומההבטחה של אביו הרעשן, לוואר בול, כי הילד יוביל את הלייקרס לפלייאוף כבר בעונת הרוקי שלו. בעיר החטאים פרסמו יחסי הימורים מעודכנים בנוגע להעפלה לפלייאוף, כאשר הלייקרס נמצאים ביחס של 1 ל-5 להגיע לפלייאוף (כלומר, על כל דולר השקעה תקבלו בחזרה שישה דולר) וביחס של 7 ל-1 לפספס את הפלייאוף (כלומר, כדי להרוויח דולר, תצטרכו להשקיע שבעה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully