וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טל בן חיים יחתום היום בספרטה פראג ויהפוך לשיאן המשתכרים

26.6.2017 / 8:30

חלוץ הצהובים נפרד מהקבוצה בארוחה חגיגית במחנה האימונים בווינה ומשם ימריא לפראג, שם יעבור בדיקות בספרטה ולאחריהן יחתום על החוזה. כל המענקים והסכומים מהחוזה הענק בפנים

מכבי תל אביב נפרדה הלילה מטל בן חיים בארוחת על האש שתוכננה לשחקנים לכבוד סיום מחנה האימונים באוסטריה. הבוקר (שני) הגיעה הקבוצה לווינה ומשם תמריא לישראל ואילו בן חיים עשה את הדרך לפראג לבדיקות רפואיות המתוכננות לו בספרטה ומייד לאחר מכן חתימה על החוזה והצגה רשמית בפני התקשורת הצ'כית (סביב 13:00).

עוד בנושא:
טל בן חיים לגולדהאר: "יוצא להגשים חלום"
מכבי תל אביב הביסה 0:3 את ספרטק טרנבה

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. יוסי ציפקיס
נפרד. בן חיים/יוסי ציפקיס

החוזה עליו יחתום בן חיים יהפוך אותו לשיאן המשתכרים בליגה הצ'כית מעולם. על פי חוזהו מובטח לו שכר בסיס של מליון יורו נטו ועוד כ -150 אלף יורו נטו על נקודות במידה שהקבוצה הצ'כית תעשה 70 נקודות. במידה שספרטה פראג תעפיל לליגת האלופות מובטח לבן חיים מענק של 100 אלף יורו נטו. סך הכל בעונה מצוינת שכוללת אליפות והעפלה לליגת האלופות, יכנס לחשבונו של בן חיים סכום של 1.25 מיליון יורו נטו. בן חיים יהיה כאמור שיאן המשתכרים בליגה הצ'כית, אלא אם הקיץ יהיה מי שיעבור אותו. עד כה החזיק קארל פובורסקי בשיא השכר בליגה כשהרוויח 800 אלף יורו נטו לעונה.

מכבי תל אביב תקבל 2.9 מיליון יורו עבור בן חיים אבל במועדון עדיין לא החליטו אם לשים מחצית מכך על הצעה למכבי חיפה תמורת אלירן עטר. השחקן כבר חצה את גיל 30 ובמכבי ינסו במקביל למצוא שחקן זר לתפקיד הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully