וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרויות הרכיבה במכביה ה-20: יתקיים טקס לזכרה של רבקה וייסברד ז"ל

הרוכבת שזכתה בזהב לפני 4 שנים בפעם הראשונה שתחרויות הרכיבה נוספו למכביה, נהרגה לפני כשנה בתאונת אימונים בניו-יורק, והוריה יגיעו לטקס לזכרה. עשרות רוכבים ורוכבות יגיעו מ-15 מדינות

ריקי בכר. יפעת זהר, מערכת וואלה! NEWS
דור ההמשך ישיג תוצאות דומות? ריקי בכר/מערכת וואלה! NEWS, יפעת זהר

תחרויות הרכיבה (רכיבה אמנותית וקפיצות ראווה) יהוו את אחת האטרקציות במשחקי המכביה ה-20 שיפתחו בחודש הבא, בהשתתפות עשרות רוכבים ורוכבות מ-15 מדינות (אוסטרליה, צרפת, הונגריה, ליטא, אנגליה, גרמניה, ארה"ב, ספרד, ברזיל, שווייץ, קולומביה, מקסיקו, נורווגיה, רוסיה וכמובן ישראל).

התחרויות יתקיימו ב-9 וב-10 ביולי (מוקדמות יחידים ונבחרות, וגמר הנבחרות) וב-12 ביולי (גמר היחידים) באיצטדיון וינטר בר"ג. אחד הרגעים המרגשים יהיה כמובן הטקס לזכרה של רבקה וייסברד ז"ל, שהייתה הרוכבת שזכתה בזהב לפני 4 שנים בפעם הראשונה שתחרויות הרכיבה נוספו למכביה, ונהרגה לפני כשנה בתאונת אימונים בניו-יורק.

הוריה של רבקה יגיעו לישראל לטקס לזכרה, ומי שירכב על הסוס עליו רכבה וייסברד כשזכתה בזהב ב-2013, יהיה נועם דיין, שלקח את מדליית הארד בפעם הקודמת וינסה לעלות על הפודיום פעם נוספת. מי שינסה להגן על מדליית הכסף, וכמובן להתחרות על הבכורה הוא אסף שטורמן.

הרוכבת מאיה בכר, שרק לפני ארבע שנים צפתה באמה, ריקי, זוכה במדליית זהב במכביה, תסגור מעגל ובגיל 18 תנסה לשחזר בעצמה את ההישג. מאיה תרכב על "וודי", אותו הסוס עליו רכבה ריקי כשזכתה בזהב.

רובין בודנר רוכב הונגרי. יפעת זהר, מערכת וואלה! NEWS
רובין בודנר ההונגרי/מערכת וואלה! NEWS, יפעת זהר

האחיות נטלי וז'קלין פלבר, שנלדו בשוויץ, יגיעו להשתתף יחד בתחרויות, כאזר ז'קלין תגיע אחרי שהשתתפה וניצחה בתחרויות בינלאומיות בולטות שנערכו במינכן שבגרמניה ובקאן שבצרפת. זוג אחים, שיתחרו בקפיצות, הם עמית ואיילון יגור. איילון הוא חבר נבחרת ישראל.

שם מעניין נוסף הוא רובין בודנר, רוכב דרסז' הונגרי, מחזיק מדליית הארד ברכיבה אמנותית ברמה מדיום שמגיע להתחרות בפעם השלישית במכביה (2 מכביות בישראל, ומשחקי מכבי אירופה שנערכו בגרמניה).

מי שיוביל את הסוסים מחו"ל וידאג להגעתם בצורה בטוחה הוא פרנק דה-ליידה, לו מעל 30 שנות ניסיון של הובלות סוסים ב"מחלקה ראשונה" - בתאי הטסה מיוחדים, במטוסי תובלה. לצד המתחרים והסוסים מחו"ל, יגיעו לתחרויות גם שופטים בכירים.

נעמה אגמון ליכט, מתאמת משחקי המכביה בהתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה בישראל: "אנו רואים בתחרויות אלו אבן פינה לפיתוח הספורט בישראל ותחילת חלומן של תחרויות בינלאומיות בישראל ומודים למכביה על שיתוף הפעולה. אנחנו מאחלים לספורטאים תחרות ספורטיבית ומהנה ומזמינים את כל הקהל לקחת חלק בחוויית הספורט המיוחד הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully