וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: טל אנגלר סיימה במקום החמישי באליפות העולם עד גיל 21

הקלעית בת ה-17 המשיכה ביכולת הטובה באליפות העולם לנוער בגרמניה והעפילה לגמר עם שיא ישראלי חדש, ואף רשמה את מיקום השיא של ישראל בכל הזמנים באליפות העולם לנשים עד גיל 21

הקלעית הישראלית טל אנגלר. גיל סימקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
הישג נפלא. טל אנגלר/מערכת וואלה! NEWS, גיל סימקוביץ

נערת הפלא של הקליעה בישראל, טל אנגלר בת ה-17, רשמה היום (ראשון) הישג נהדר באליפות העולם לנשים עד גיל 21 שמתקיימת בגרמניה, סיימה במקום החמישי ואף העפילה לגמר עם שיא ישראלי חדש והשיגה את מיקום השיא של ישראל בכל הזמנים בתחרות.

חניכתו של גיא סטריק העפילה אל גמר 8 הראשונות עם 587 נקודות, שיפור עצום של 5 נקודות משיא הבוגרות הלאומי הקודם שקבעה בחודש שעבר בתחרות גביע העולם במינכן, ותוצאה ששווה גמר אולימפי לרוב. בגמר ירדה אנגלר אל המקום החמישי לאחר שירתה 423.7 נקודות. כל הפודיום נשלט על ידי קלעיות מסין (באולימפיאדה מותר רק לשתיים ממדינה), ואחריהן קלעית מארצות הברית.

הקלעית הישראלית טל אנגלר. גיל סימקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
טל אנגלר יחד עם מור חי רבי ודוד סינגוף/מערכת וואלה! NEWS, גיל סימקוביץ

בהמשך השבוע תתחרה הקלעית מהפועל מעברות במקצוע אולימפי נוסף בו קבעה השנה שיא לאומי לבוגרות, רובה אוויר. יחד עמה מתחרים במקצועות השונים, מור חי רבי ממכבי רעננה ודוד סינגוף מהפועל אשקלון.

מאמן המשלחת גיל סימקוביץ: "טל ירתה יפה ויישמה את כל מה שלמדה במחנות האימון בחו"ל עם גיא סטריק. למרות העייפות היא שמרה על ריכוז, התמודדה עם הרוח במטווח ושמרה על מחשבה חיובית אפילו שהיה לה קצת חוסר מזל בסוף".

אנגלר הוסיפה: "ידעתי כבר בשיא הקודם במינכן שזו תוצאה נמוכה מדי ואני חייבת לשבור אותו. אני שמחה שהצלחתי להביא את הרמה שאני מסוגלת אליה בתחרות ומקווה שככל שאשתפשף בפיינלים אני אהיה מוכנה גם בהם. מאוד רציתי להפריד בין הסיניות על הפודיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully