וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: המועדון ו-13 שחקנים יועמדו לוועדת משמעת בשבוע הבא

העולה החדשה לליגת העל נאשמת בכך שלא דיווחה לבקרה התקציבית על חלק מסעיפי החוזים של השחקנים. ההערכה היא כי השחקנים ייקנסו והקבוצה תספוג עונש כבד. עכו: "הדברים נעשו בתום לב"

שחקני הפועל עכו חוגגים עלייה לליגת העל. שלומי גבאי
יו"ר הקבוצה דיווח על העבירות. שחקני עכו חוגגים עלייה בעונה שעברה/שלומי גבאי

העולה החדשה לליגת העל הפועל עכו תעמוד בשבוע הבא (6 ביוני) לוועדת משמעת בבית הדין של התאחדות לכדורגל בגין עבירה על תקנון בקרת התקציבים. תובע ההתאחדות פרסם היום (ראשון) את כתב האישום בו נטען שבעכו שילמו תשלומים למאמן שלומי דורה ולשחקנים שלא דווחו בחוזים שהופקדו בבקרה.

בין 13 השחקנים שיועמדו לדין ציון צמח, אדריאן רוצט, עידו אקסברד, רום אילוז ואחרים. גם המאמן שלומי דורה ויושב ראש עכו דודי רוזנפלד יועמדו לדין. הפועל עכו עצמה תואשם אף היא כיישות נפרדת.

על פי כתב האישום המועדון לא כלל בחוזי השחקנים הוצאות דלק ושכר דירה כשבכתב האישום צוין כי היושב ראש רוזנפלד עצמו פנה לבקרה התקציבית ודיווח על כך שישנם תשלומים שלא מדווחים לבקרה. בתקופה האחרונה טען רוזנפלד שגורמים שהיו במועדון וכעת מעוניינים לפגוע בו הביעו לידיעת הבקרה את העבירות שבוצעו לכאורה במועדון. אלא שכת התברר כי הוא עצמו פנה לבקרה בנושא והדבר גורם לגורמים בסביבת המועדון להרים גבה.

ההערכה במועדון היא שהשחקנים והצוות המקצועי יקבלו קנסות וייתכן מאוד שיורדו לקבוצה נקודות לקראת פתיחת העונה.

עוד בנושא
טל בן חיים למיטש גולדהאר: "יוצא להגשים חלום, לא סוגר דלת למכבי תל אביב"
לוח משחקי ליגת העל 2017/18: מכבי תל אביב תארח את בית"ר ובניון במחזור הפתיחה

מאמן הפועל עכו שלומי דורה. קובי אליהו
גם הוא יועמד לוועדת משמעת. שלומי דורה/קובי אליהו

בתגובה לדברים נמסר מהפועל עכו: "בעקבות פרסום כתב האישום אנחנו רוצים להדגיש מספר דברים. כמו שאנחנו אומרים מההתחלה הדברים נעשו בתום לב. כפי שניתן גם לראות במסמכים שפורסמו על ידיי ההתאחדות ברגע שגילינו את הטעות שנעשתה פנינו בעצמנו לכל הגורמים במטרה לתקן. הנהלת הפועל עכו תמיד עבדה ביושר ולפי הנהלים ולראיה לכך העבר הנקי ללא דופי של המועדון מול ההתאחדות המנהלת והבקרה וימשיך לעבוד ביושר ובשקיפות. אין אדם שלא טועה והכל בר תיקון. בשבוע הבא נעמוד מול בית הדין ונציג את הדברים כמו שהם".

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully