וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"23 שחקנים של נבחרת רוסיה חשודים בשימוש בחומרים אסורים"

בבריטניה דווח כי פיפ"א מנהלת חקירה נגד שחקני הנבחרת הרוסית שהשתתפו במונדיאל 2014. בסך הכול חשודים בשימוש בחומרים אסורים 34 כדורגלנים רוסים

אלכסנדר קוקורין שחקן נבחרת רוסיה חוגג (משמאל) עם אלכסנדר סאמדוב. רויטרס
אלכסנדר קוקורין ואלכסנדר סמדוב. הודחו בשלב הבתים/רויטרס

הספורט הרוסי ממשיך לספק שערוריות הנוגעות לשימוש בחומרים אסורים: דיילי מייל דיווח אמש (שבת) כי פיפ"א חוקרת חשד לשימוש בחומרים אסורים של שחקני נבחרת רוסיה שהשתתפו במונדיאל 2014 בברזיל.

על פי הדיווח בפיפ"א נבדק חשד לפיו 34 שחקנים רוסים השתמשו בחומרים אסורים 23 מתוכם השתייכו לסגל הרוסי במונדיאל בברזיל. מדובר בפעם הראשונה שבה מרבית שחקני הסגל של נבחרת לאומית מסוימת חשודים בשימוש בחומרים אסורים. בכירים בפיפ"א אישרו בפני העיתון הבריטי כי אכן מתנהלת בדיקה נגד כדורגלנים רוסים.

נבחרת רוסיה במונדיאל 2014, תחת הדרכתו של פאביו קאפלו, ניפקה הופעה מאכזבת מאוד בטורניר. הרוסים סיימו במקום השלישי בבית ח' כשבמאזנם 2 נקודות בלבד והודחו מהמשך המשחקים.

עוד בנושא
ניימאר למסי: "לעולם אל תפסיק לשחק, כדורגל בלעדיך זה לא כדורגל"

הפרסום במהלך טורניר גביע הקונפדרציות אותו מארחת רוסיה כשאמש היא הודחה מהטורניר לאחר הפסד מאכזב למקסיקו. בשנה הבאה אמורה רוסיה של ולדימיר פוטין לאחר את טורניר הכדורגל החשוב בעולם – המונדיאל.

יש לציין כי בכירים רוסים האשימו את העיתונות הבריטית בתקופה האחרונה בכך שהיא יוזמת פרסומים שליליים אודות הספורט הרוסי במטרה להביא להעברת המונדיאל למדינה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully