וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טוני נתן סטירה למכבי חיפה". ריאן: "מתעמרים ומתעללים בי"

25.6.2017 / 9:21

מקורב לעסקת טוני על הדיווחים לפיהם יתמנה לתפקיד בכיר בחטאפה: "נתן סטירה לעצמו ולמכבי חיפה, זה תפקיד לא פחות סיזיפי". נציג הקשר שלח מכתב למועדון: "הפרות יסודיות של ההסכם". מכבי חיפה: "אסמעיל שחקן בית, נדאג לעתידו"

האתר הרשמי של מכבי חיפה

רק לפני כשבועיים הודיע המנהל הספורטיבי של חטאפה, טוני, כי לא יגיע לישראל בשל עניינים אישיים ומשפחתיים. אתמול (שבת), קצת אחרי חצות, הודיע נשיא המועדון כי רמון פלאנס יחליפו בתפקיד, אולם על פי התקשורת בספרד טוני דווקא כן יישאר במערכת. במכבי חיפה טענו לאחרונה כי הספרדי הודיע שייתכן מאוד שייקח פסק זמן מהכדורגל לטובת טיפול בבעיות האישיות שלו, אולם אתמול התברר כי הוא אמור להתמנות למנכ"ל או לתפקיד של חבר הנהלה.

"אם טוני אכן נשאר בחטאפה בתפקיד בכיר, הוא נתן סטירה לעצמו ולמכבי חיפה", אמר גורם הקשור לעסקה. "לא יכול להיות שלפני שבועיים הוא הודיע להם שהוא לוקח פסק זמן מהכדורגל, ועכשיו הוא ממשיך בתפקיד מנהלתי בליגה הראשונה בספרד. הוא לא הגיע לארץ מכל מיני סיבות, אחת מהן הייתה שהוא קשור בחוזה והוא ביקש להמתין לפני שהוא סוגר במועדון. בסוף הסתבר שהוא דווקא כן יכול היה להשתחרר מהחוזה. אני יכול לומר לך שתפקיד המנכ"ל או תפקיד מנהלי בכיר אחר בליגה הראשונה הוא לא פחות סיזיפי מאשר תפקיד המנהל הספורטיבי בליגה השניה. לכן זה מפתיע מאוד. מעניין מה תהיה התגובה של חיפה לעניין הזה".

במכבי חיפה הבהירו הבוקר: "לטוני היה חוזה שאף מנהל ספורטיבי לא קיבל בישראל, כולל המענקים שנוספו לו כמובן. עשינו את הכל שיבוא לפה. הוא פירט לנו מה הבעיה האישית שלו, שמונעת ממנו לתפקד כמנהל ספורטיבי. רצינו אותו מאוד בקבוצה".

עוד בנושא:

בספרד טוענים: טוני מוניוס ימונה למנכ"ל חטאפה, רמון פלאנס יחליפו כמנהל ספורטיבי
מכבי חיפה הגישה הצעה לתומאש פקהארט, קליין במסר: אגיע תמורת שדרוג
טל בן חיים למיטש גולדהאר: "יוצא להגשים חלום, לא סוגר דלת למכבי תל אביב"

טוני מנהל ספורטיבי חטאפה. האתר הרשמי של חטאפה, אתר רשמי
"בסוף הסתבר שהוא דווקא כן יכול היה להשתחרר מהחוזה". טוני/אתר רשמי, האתר הרשמי של חטאפה

הקשר איסמעיל ריאן שלח הבוקר, באמצעות עו"ד רועי רוזן, מכתב למכבי חיפה בו הוא טוען ל"הפרות יסודיות ודרישה לקיום ההסכם בין הצדדים". במכתב ששלח עו"ד רוזן נכתב: "המועדון נוהג כלפי מרשי בחוסר תום לב של ההסכם, תוך הפרתו היסודית ואגב הפרה קיצונית, גסה ובוטה של הוראות דין שונות. מסיבות השמורות עמכם, אינם בוחלים מלעשות שימוש בכל אמצעי כדי לשבור את רוחו. התנהלות המועדון כלפי מרשי מוצאת ביטויה בין היתר במניעת השתתפות באימונים הקבוצה, אי זימונו למחנה בשבוע הבא, אי מתן מסגרת אימונים ראויה, הדרה מפעילות הקבוצה והפקרה מוחלטת. מרשי, שאינו אף בגדר מנודה, שכן אפילו לא זומן לפתיחת האימונים, לא קיבל מסגרת אימונים כלשהי".

"מרשי לא זומן לבדיקות הרפואיות. כך, בחמדנות, המועדון מעוניין לנצל את העובדה שלמרשי יש חוזה לעונה נוספת. בדרך זו בחרתם לזנוח את מרשי, "להעלים אותו בצורה מבישה משורות המועדון. הוצאת מרשי מפעילות, זוהי התעמרות לכל דבר ועניין תוך גרימת נזק ישיר. מרשי לא יוותר על זכויות כשהמועדון ימשיך להתעלל ולהתעמר בו".

עוד טוען השחקן במכתב, כי לא שולמו לו מענקים בסך 30,250 שקל (חמש נקודות כפול 6,050 שקל לנקודה). "אם לא תפעלו בהתאם לאמור, ייאלץ מרשי לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו לצורך שמירה על זכויותיו ולשם אכיפת ההסכם", נכתב בסיום המכתב. "הרי ברור כי ככל שהנכם מעוניינים בביטול ההסכם או בשינויו - תידרש הסכמתו המפורשת של מרשי. הנכם מוזמנים להמציא לח"מ בקשה מסוגרת בכתב, על מנת שניתן יהיה לדון מה בצורה מסודרת ומכובדת, בשונה מהאופן בו התנהלו הדברים עד עתה".

ממכבי חיפה נמסר בתגובה לדברים כי: "בתאריך 18 ביוני השחקן איסמעיל ריאן קיבל הודעה בכתב שאינו נמצא בתכניות המקצועיות של המועדון לעונה הקרובה. הודעה זו נשלחה למספר שחקנים נוספים שאינם בתכניות. מרגע קבלת המכתב, השחקן לא פנה לאף גורם רשמי במערכת בבקשה להתאמן וככל הידוע לנו השחקן מנהל מגעים עם מספר קבוצות אחרות שאף פנו אלינו בעניינו.

בהמשך התגובה נכתב: "מכבי חיפה מכבדת את הסכמיה וכמובן שהשחקן יקבל מסגרת אימונים כמקובל. מיותר לציין שהשחקן מקבל את שכרו במועד ועל פי המתחייב. בניגוד לשחקן ונציגיו, איננו מנהלים מלחמות דרך גופי התקשורת והם מוזמנים לפנות אלינו בדרכים המקובלות. אסמעיל שחקן בית של מכבי חיפה שגדל אצלנו ונעשה הכל שימצא מסגרת ונדאג לעתידו".

עוד באותו נושא

בספרד טוענים: טוני מוניוס ימונה למנכ"ל חטאפה, רמון פלאנס יחליפו כמנהל ספורטיבי

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה, איסמעיל ריאן. טל לוי
מכתב זועם. איסמעיל ריאן/טל לוי

ביום שישי דיווחנו על ההצעה הרשמית שקיבל החלוץ הצ'כי של א.א.ק אתונה תומאש פקהארט ממכבי חיפה וכי הוא עשוי להגיע לישראל בימים הקרובים. במועדון אישרו הלילה כי השחקן שוקל את ההצעה וכעת מנסים להנחית אותו בישראל. על פי מקורבים לעסקה, פקהארט קיבל הצעה לשנתיים ממכבי חיפה והוא מעדיף אותה על פני ההצעה של הפועל באר שבע. השחקן עצמו שוחח עם אלמוג כהן וביקש ממנו חוות לדעת לגבי המועדון. כהן המליץ, וייתכן מאוד שבימים הקרובים הצ'כי יגיע לישראל על מנת להתרשם מהאצטדיון ומהמתקנים. "לפקהראט יש הצעות ממספר קבוצות באירופה, הוא שוקל את ההצעה מחיפה בחיוב", אמר מקורב לעסקה. "ההצעה מחיפה היא טובה מאוד. הוא לא מכיר את הליגה בישראל ולכן מעט מתלבט. אם הוא ינחת בארץ, חיפה תעשה הכל כדי להחתים אותו".

גיורגי קוסטדינוב יצטרף למחנה של הקבוצה לאחר שהמריא בסוף השבוע בחזרה לבולגריה לצורך סידורים אישיים, ובכך יערוך את אימון הבכורה שלו בקבוצה. ומה בנוגע לעסקת אדי גוטליב? גיא לוזון ממשיך לשוחח עם הבלם, אך זה הבהיר לו שרק האחים ניסנוב יכולים לאשר את מעברו וכי הוא עצמו מוכן לחתום בכל שלב בקבוצה. איסמעיל ריאן ויניב בריק, יחד עם הזרים, יקבלו במהלך השבוע הודעה על מועדי האימונים הנפרדים אותם יערוך המועדון לשחקנים שלא נמצאים בתוכניות.

אופיר מזרחי אמור לחתום השבוע על חוזה במועדון לאחר שיעקב שחר ואיזי שירצקי ממשיכים לנהל משא ומתן במטרה לסגור את העסקה. השחקן עצמו כבר סיכם. הקשר קמיל ואצק נמצא בדרך לליגה הפולנית. יגולוניה ביאליסטוק היא אחת הקבוצות שמעוניינות בו ואמורה להגיש בימים הקרובים הצעה למכבי חיפה על מנת לרכוש את כרטיסו.

מכבי חיפה תערוך החל מהיום "מחנה אימונים" סגור בן חמישה ימים בכפר גלים. לוזון מתכוון לשים דגש מיוחד על נושא הכושר הגופני ופחות על עניינים טקטיים, שיבואו לידי ביטוי במחנה בפולין. דקל קינן ואוהד לויטה יתבקשו להגיע ולחתום על החוזה לעונה הבאה. במועדון טוענים כי לא התקבלה כל הצעה על אלירן עטר, אך מהלך כזה עשוי לקרות כבר מחר, אחרי שטל בן חיים יחתום בספרטה פראג. על פי ההערכות, מכבי תל אביב תצטרך להציע לפחות 1.5 מיליון יורו כדי שהחלוץ יעבור לשורותיה. חיפה עדיין רוצה את הקשר שלומי אזולאי ללא קשר לעסקה, אך ייתכן שיוצע לה על מנת לפתות את יעקב שחר לאשר את העסקה.

תומאש פקהארט במדי נירנברג. GettyImages
"ההצעה מחיפה היא טובה מאוד". פקהארט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully