וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3,500 אוהדי בית"ר חגגו עם השחקנים באימון הפתיחה הרשמי

25.6.2017 / 17:00

לאחר החזרה ממחנה האימונים והצגתו של יוסי בניון, ערכו הירושלמים אימון פתיחה חגיגי. האוהדים ערכו צעדה והגיעו לבית וגן עם דגלים ורימוני עשן. עידן ורד בספק למשחק נגד ושאש

ברני ארדוב

לאחר הצגתו של יוסי בניון, בית"ר ירושלים פתחה היום (ראשון) את עונת 2017/18 עם אימון פתיחה חגיגי לעיני האוהדים בבית וגן. על פי הערכת המשטרה, יותר מ-3,500 אוהדים, שירדו בתהלוכה ממרכז בית הכרם הסמוך למתחם, הגיעו לאימון, פרצו למגרש ושרו שירים כמיטב המסורת. שחקן הרכש הטרי, יוסי בניון, זכה לקבלת פנים חמה והורם על כתפי האוהדים.

אוהדי בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
אוהדי בית"ר ירושלים באימון/נועם מושקוביץ
יוסי בניון עם אוהדי בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
יוסי בניון עם האוהדים/נועם מושקוביץ
אוהדי בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
אוהדי בית"ר ירושלים/נועם מושקוביץ
איתי שכטר עם אוהדי בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
איתי שכטר עם אוהדי בית"ר ירושלים/נועם מושקוביץ
שרון מימר עם אוהדי בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
שרון מימר עם אוהדי בית"ר ירושלים/נועם מושקוביץ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהדי בית"ר ירושלים בדרכם לאימון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'אורז'יניו על כתפי האוהדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית"ר ירושלים מודאגים מהפציעה של עידן ורד וחוששים כי הוא יחמיץ את משחק מוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי מול ושאש ההונגרית. ורד יעבור צילום בנוגע לכאבים בגיד כאשר ההערכה היא כי יצווה לנוח בין מספר ימים לשבועיים וזה מעמיד אותו בספק גדול לצמד המשחקים מול ושאש.

היום ערכה בית"ר מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה בה דיבר מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה על תחילת מכירת המנויים, החסויות וגם על החתמתו של יוסי בניון. הקשר שערך אתמול אימון בכורה השתתף גם הוא במסיבת העיתונאים בה הוצג באופן רשמי על ידי המועדון. בניון התקבל בחום אתמול בחדר ההלבשה ובמתחם ואמר לשחקנים: "עם כל מה שעברתי, זה כל פעם מרגש מחדש שמקבלים אותך בכזאת אהבה".

בבית"ר מתקשים למצוא זר נוסף לסגל - חלוץ או בלם, וייתכן כי ימתינו עד לאחר המשחקים מול ושאש בכדי להיות סגורים על כך. יחד עם זאת, מרבית האנשים במועדון מצדדים בצירוף חלוץ דחיפות, בשל העובדה כי "נכון לעכשיו, ללא שכטר, אין בסגל חלוץ שהוכיח את עצמו ברמות האלה, זה יכול לשבש הכל".

אלי טביב אמור לטוס השבוע לארה"ב וכלל לא בטוח שיהיה נוכח במשחק ביום ה'. בעקבות הדף החדש שנפתח בעידן אלי אוחנה, לאחר שבשנים האחרונות הפסיק לרכוש מנויים למשחקי הקבוצה, שב ראש העיר ניר ברקת וצפוי לחזור ולרכוש מנויים למשחקי הקבוצה. בעבר היה רוכש ראש העיר באופן קבוע מנויים בסכום של יותר מ-100 אלף שקל בשנה לבוקס בטדי. השנה רכש ראש העיר מנויים ביותר מ-200 אלף שקל, גם לבוקס וגם ליציע הכבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully