וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: טוני מוניוס ימונה למנכ"ל חטאפה, רמון פלאנס יחליפו כמנהל ספורטיבי

25.6.2017 / 1:17

אחרי שהודיע למכבי חיפה שלא יגיע לארץ בשל עניינים משפחתיים, המנהל הספורטיבי של חטאפה אמור להישאר במועדון, בתפקיד אחר. פלאנס, שגם הוא היה מועמד לחיפה, יחליפו בתפקיד

האתר הרשמי של מכבי חיפה

רמון פלאנס, מי שהיה מועמד להחליף את טור כריסטיאן קרלסן לתפקיד המנהל המקצועי של מכבי חיפה, מונה רשמית לתפקיד המנהל הספורטיבי של חטאפה. הקבוצה הספרדית העפילה הלילה (שבת) בחזרה לליגה הראשונה בספרד, אחרי ניצחון 1:3 על טנריפה ו-2:3 בסך הכל במפגש הכפול.

עוד בנושא

ספרד: חטאפה ניצחה 1:3 את טנריפה וחזרה לליגה הראשונה
מכבי חיפה הודיעה: טוני לא יגיע "בעקבות בעיה משפחתית מורכבת"
גיורגי קוסטדינוב, כדורגלן ועו"ד, ינסה לשקם את מכבי חיפה
מכבי חיפה הגישה הצעה לתומאש פקהארט, קליין במסר: אגיע תמורת שדרוג

טוני מנהל ספורטיבי חטאפה. האתר הרשמי של חטאפה, אתר רשמי
בין שנת שבתון לטלנובלה ירוקה. מוניוס/אתר רשמי, האתר הרשמי של חטאפה

כזכור, לאחר שהמשא ומתן בין פלאנס (שהחזיק בחוזה לעונה נוספת בראיו וייקאנו) לבין מכבי חיפה פוצץ, הירוקים סיכמו עם מנהל ספורטיבי אחר, טוני מוניוס. למרות שמכבי חיפה טענה כי חתמה איתו על חוזה לשנתיים, טוני הודיע לקבוצה כי לא יגיע בגלל סיבות אישיות ומשפחתיות. עם זאת, לפי הדיווחים הערב בספרד, הוא עשוי בכל זאת להישאר בחטאפה, אך בתפקיד אחר - מנכ"ל הקבוצה.

אחרי שהגעתו של טוני בוטלה, במכבי חיפה טענו כי הוא הודיע להם שהוא מתכוון לקחת העונה שנת חופש, בגלל אותן סיבות אישיות, שמנעו ממנו כדבריו להמשיך בתפקידו ולקבל את התפקיד החדש שהוצע לו בישראל. כעת מעניין יהיה לראות האם טוני אכן ימשיך עונה נוספת בחטאפה, והאם יזוז הצדה לטובת מועמד אחר למכבי חיפה שבסופו של דבר לא הגיע לכרמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully