וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה: הישגים נהדרים לנבחרת הקדטים בגביע קומן

ארבעה ימים לפני פתיחת אליפות אירופה לנוער בנתניה, נבחרת הקדטים חזרה ממלטה עם תוצאות מעולות. גם דואט הנערות הישראלי בשחייה אומנותית הביא תוצאות יפות בבלגרד

רביעיית השליחים בגביע קומן. איגוד השחיה, מערכת וואלה! NEWS
רביעיית השליחים במלטה/מערכת וואלה! NEWS, איגוד השחיה

ארבעה ימים לפני פתיחת אליפות אירופה לנוער בנתניה, נבחרת הקדטים של ישראל חזרה עם מעולות מגביע קומן שנערך במלטה.

גל כהן גרומי זכה במקום הראשון במשחה 100 חופשי בתוצאה 51.72. אנסטסיה גורבנקו זכתה במקום הראשון באותו משחה בתוצאה 58.11. רון פולונסקי זכה במקום השני במשחה 400 מעורב אישי בתוצאה של 4:32.38.

נבחרת השליחים 4x100 מעורב סיימה ראשונה בתוצאה נהדרת של 3:50.11. הרביעייה כללה את דויד גרצ'יק, רון פולונסקי, מיכאל סמירנוב וגל גרומי.

גרומי הצעיר גם קבע שיא גילאים ב-100 פרפר ושיא קומן חדש בזמן של 54.36. בקי פוזדנר קבעה שיאי גילאים חדש (13) וסיימה במקום השלישי ב-400 חופשי עם זמן של 04:24.34. רון פולונסקי סיים גם הוא שלישי ב-100 חזה וקבע שיא גילאי 16 עם זמן של 01:04.71.

עוד בנושא:

דניס לוקטב לקראת אליפות אירופה בשחייה לנוער: "המגרש הביתי ירים אותי"

דואט הנערות הישראלי בשחייה אומנותית הבטיח וקיים כאשר שיפר את ההישג שלו בגדול וקבל ציון של 75.0 נקודות בתחרות הגמר הנערכת בבלגרד. הדואט הישראלי שיפר בכך 2.4 נקודות מהציון במוקדמות, עבר את הדואט האוסטרי, וסיים במקום ה-11 באירופה.

הדואט, המורכב משלי בובריצקי וטלי אוסטרובסקי, הגיעו להישג המכובד כשהן בנות 15-16 בלבד. ניסיון העבר מלמד כי מקום 11 באירופה מדורג קבוע בין 24 הטובים בעולם מה שנותן פתח לתקווה שהופעה באולימפיאדת טוקיו 2020 היא מטרה ריאלית.

מאמנת נבחרת הנערות אלינה ורקוטה סיכמה את התחרות: "הגענו בהרכב מצומצם שנתן תחרות למופת. שתי הבנות בהשתתפות ראשונה באליפות אירופה לא נבהלו ממעמד הגמר וגם לא מכך שהן הוגרלו להיות הראשונות שמופיעות בגמר. הן ידעו להתעלות על עצמן והוכיחו שיש לנו עתיד ורוד לענף".

  • עוד באותו נושא:
  • שחייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully