וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברו ארבלואה הודיע על פרישה מכדורגל: "זו החלטה מנטלית"

אחרי עונה מסוייטת בווסטהאם, המגן שגדל בריאל מדריד וזכה עמה פעמיים בצ'מפיונס, החליט שמספיק לו: "חשבתי שאשחק עד שהרגליים שלי יתפקדו, אך דברים לא הסתדרו כפי שחשבתי"

one

אלברו ארבלואה, זוכרים? לא בטוח שאוהדי ריאל מדריד יתגעגעו למגן הימני השבלוני, אבל בוודאי יוקירו כבוד לשחקן שהודיע היום (שבת) על פרישה מכדורגל. "זה הזמן להגיד שלום, החלטתי לתלות את הנעליים ולפרוש מכדורגל", הצהיר ארבלואה בן ה-34 ששיחק בעונה שעברה בווסטהאם הלונדונית במדיה רשם ארבע הופעות בלבד.

עוד בנושא:

הילד בן 30: קבלו את 30 השיאים הבלתי נתפסים של ליאונל מסי
ליאונל מסי או סופרמן? חידון מיוחד לכבוד יום הולדתו ה-30 של הכוכב

אלברו ארבלואה שחקן ריאל מדריד. AP
מסיים קריירה מעוטרת עם טעם חמצמץ. ארבלואה/AP

ארבלואה סיפק ראיון בלעדי ל"מארקה" והביע את תחושותיו: "הרבה אנשים עודדו אותי להמשיך, שיש לי יכולת פיזית להמשיך אבל זו יותר החלטת מנטלית. הגיע הזמן מבחינתי להגיד מספיק משום שמה שקורה איתי עכשיו לא מייצג את מה שאני אוהב בכדורגל. תמיד חשבתי שאשחק עד שהרגליים שלי לא יוכלו להחזיק אותי, אבל החלטתי לפרוש מסיבות שקשורות למוטיבציה שלי".

ארבלואה, שעבר עונה מסוייטת בווסטהאם, התייחס לתקופה בריאל מדריד: "הם יודעים שאני אהיה שם מתי שהם יצטרכו אותי משום שזה הבית שלי, המועדון של חיי, אבל לא אתקשר אליהם אם לא יציעו לי משהו. הם יודעים שהם יכולים לסמוך עליי".

המגן הוותיק רשם מעל 400 הופעות בקריירה המקצוענית שלו שנמשכה 14 שנים והחלה בקבוצת הנוער של ריאל מדריד. ארבלואה עזב את ריאל לטובת גיחות קצרות בלה קורוניה וליברפול, לפני שחזר לבלאנקוס ב-2009 וזכה עמם באליפות ופעמיים בליגת האלופות. ארבלואה רשם גם 56 הופעות בנבחרת ספרד עמה הוא זכה במונדיאל ב-2010 ובשתי אליפויות אירופה ב-2008 ו-2012.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully