וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בלייק גריפין וכריס פול יהפכו לשחקנים חופשיים הקיץ

בארה"ב מדווחים ששני הסופרסטארים של ל.א קליפרס הודיעו כי הם אינם מתכוונים להאריך את חוזיהם ויהפכו לשחקנים חופשיים, סן אנטוניו בעקבות הרכז, וגם: כך השפיע הדראפט על יחסי ההימורים

AP

דראפט ה-NBA הזיז כמה דברים בליגה, הן בזכות היהלומים הצעירים שנבחרו על ידי הקבוצות השונות והן בגלל כמה טריידים ובראשם, זה ששלח את ג'ימי באטלר משיקגו למינסוטה אבל הלילה (בין שישי לשבת) מתפרסמים בארה"ב דיווחים מרעישים לפיהם גם כריס פול וגם בלייק גריפין, שני הסופרסטארים הגדולים של ל.א קליפרס הודיעו לראשי המועדון כי הם לא מתכוונים להאריך את חוזיהם שמסתיימים הקיץ ויהפכו להיות שחקנים חופשיים החל מהראשון ביולי.

המשמעות של המהלך הזה היא ברורה: השניים יהפכו לסחורה חמה מאוד בשוק ההעברות של ה-NBA כאשר מי שמוזכרת כמועמדת הרצינית ביותר לקלוט את כריס פול היא סן אנטוניו ספרס, שניסתה במהלך החודש האחרון למצוא את הטרייד המתאים עבור השחקן. יש לציין שלספרס אין יותר מדי גמישות בתקרת השכר שלהם, והדיבורים בימים האחרונים היו על מהלך שבו סן אנטוניו תיפטר מלמרקוס אולדריג' האולסטאר שלה שהציג יכולת מאכזב בפלייאוף האחרון. כזכור, הספרס סבלו מאוד מפציעתו של טוני פארקר המזדקן בפלייאוף ולרשות גרג פופוביץ' לא עמד רכז מחליף טהור, מה שפגע מאוד בקבוצה. האם פול יהיה המנהיג הבא של הקבוצה? ייתכן מאוד שכן.
עוד בנושא:

כשהאסימונים מתחילים ליפול: סיכום שבוע הדראפט ב-NBA
מאמנו האישי של ג'ימי באטלר: "לשיקגו בולס יש מוסר של סוחרי סמים"
שיקגו נפרדת מג'ימי באטלר, טי ג'יי ליף: "ישראל עזרה לסגנון שלי"
מרקל פולץ נבחר 1 בדראפט, ג'ימי באטלר עובר משיקגו למינסוטה

שחקני לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין, כריס פול. AP
יעזבו את הקליפרס הקיץ ככל הנראה. גריפין ופול/AP

ובינתיים, סוכנויות ההימורים בלאס וגאס פרסמו כמה יחסים מעניינים לקראת העונה הבאה, זאת למרות שהעונה האחרונה זה עתה הסתיימה.

כך למשל, המועמד הבכיר להיכנס לחמישיית העונה הראשונה בעונה הבאה הוא כמובן לברון ג'יימס, שמקבל בווגאס יחס של 490- (כלומר, כדי להרוויח 100 דולר, יהיה עליכם להשקיע 490 דולר). במקום השני ברשימה הזו ניצב ה-MVP של סדרת הגמר, קווין דוראנט, עם 125-.


כל שאר השחקנים שבצמרת הרשימה הזו מקבלים יחסים פחות טובים. ראסל ווסטברוק, שמסתמן כ-MVP של העונה (ההכרזה בעוד שלושה ימים) מקבל יחס של 110+ (כלומר, אם תשקיעו 100 דולר, תקבלו בחזרה 210). המשך הרשימה: קוואי לאונרד (160+), ג'יימס הארדן (170+), אנתוני דייויס (220+), סטפן קרי (250+), דיאנדרה ג'ורדן 450+), קיירי אירווינג (450+).

ואיך השפיע הטרייד המדובר על באטלר? מבחינת יחסי הסיכויים שלו להיכלל בחמישיית העונה הראשונה, הרי שהיחס לא השתנה ונותר 850+. אלא שהסיכויים של מינסוטה לזכות באליפות השתפרו פלאים. לפני באטלר, היחס של הוולבס עמד על 1 ל-185. כעת, הוא עומד על 1 ל-66.

באטלר עצמו נפרד מהעיר שיקגו עם פוסט אינסטגרם נרגש: "מה אני יכול לומר? קשה למצוא מילים, כי היית הרבה יותר מבית עבורי בשש השנים האחרונות, היית החיים שלי. קיבלת אותי כמו ילד שלך ודחפת אותי להשתפר, כל יום וכל עונה. אני יודע שאני חייב לך הרבה מהאדם והשחקן שהפכתי להיות. תודה לכל הארגון של הבולס על שלקחו את הצ'אנס עליי ב-2011 ונתנו לי לעשות את מה שאני אוהב, בארגון נהדר. אף פעם לא אשכח את התחושה הזו. שיקגו, אני אוהב אותך".

* קנטביוס קולדוול פופ, שנתפס נוהג תחת השפעת חומרים אסורים, הושעה לשני משחקים.

* סקרמנטו נפרדה מארון אפללו.

עוד באותו נושא

כשהאסימונים מתחילים ליפול: סיכום שבוע הדראפט ב-NBA

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully