וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלה: רוג'ר פדרר גבר על פלוריאן מאייר והעפיל לחצי הגמר

השוויצרי האגדי (1 בטורניר) רחוק שני ניצחונות מזכייה תשיעית בהאלה, אחרי שהדיח את האלוף המנצח עם 3:6, 4:6 משכנע תוך 66 דקות. הבריטי דן אוואנס הודיע כי הוא נכשל בבדיקת סמים

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי בטורניר האלה 2017. AP
בלי להסתבך. פדרר/AP

רוג'ר פדרר ממשיך את הקאמבק שלו אחרי המנוחה הארוכה במסגרתה החמיץ את כל עונת החימר. הערב (שישי), על הדשא בטורניר האלה הנערך בגרמניה, העפיל השוויצרי האגדי (1 בטורניר) לחצי הגמר, אחרי ניצחון נינוח 3:6, 4:6 מול פלוריאן מאייר המקומי, אלוף השנה שעברה.

פדרר, שבשלב הקודם הדיח גרמני אחר, את מישה זברב, טרם שמט מערכה בשלושה סיבובים והוא רחוק שני ניצחונות מזכייה תשיעית בקריירה באחד הטורנירים החביבים עליו. מאייר, המדורג 134 בעולם, ניסה לתת פייט ולרשום ניצחון ראשון על פדרר במפגש השמיני ביניהם, אולם השוויצרי, למרות ששמט שלל נקודות שבירה, השיג אחת כזו בכל מערכה וסגר את המשחק אחרי שעה ושש דקות.

בחצי הגמר יפגוש פדרר את הרוסי המפתיע קארן חצ'אנוב, שניצח את בן ארצו אנדריי רובלב בשלוש מערכות, 6:7 (8), 6:4, 3:6. לחצי הגמר השני העפיל רישאר גאסקה הצרפתי, עם 1:6, 6:3, 1:6 הפכפך על רובין האסה מהולנד. הוא יתמודד נגד אלכסנדר זברב הגרמני, שידע לחזור מפיגור וניצח 7:6 (6), 6:7 (1), 1:6 את רוברטו באוטיסטה אגוט מספרד.

* הבריטי דן אוואנס הודיע כי באפריל הוא נכשל בבדיקת סמים לאחר שנתפס על שימוש בקוקאין.

* בטורניר לונדון, ז'יל מולר עלה לחצי הגמר עם 4:6, 6:7 על סם קוורי. גם מארין צ'יליץ' בשלב הבא אחרי 4:6, 5:7 נגד דונלד יאנג. גריגור דימיטרוב עלה אחרי 3:6, 6:3, 3:6 על דאניל מדבדב, שנזקק לטיפול עוד לפני תחילת המשחק והתקשה לתפקד במשך דקות ארוכות. בחצי הגמר האחרון, פיליסיאנו לופס הפתיע את תומאס ברדיך עם 6:7 (5), 7:6 (1), 5:7 דרמטי.

* בטורניר בירמינגהאם, לוסי ספארובה בין ארבע האחרונות בזכות 7:6, 3:6, 6:7 על דריה גברילובה. פטרה קביטובה ניצחה את קיקי מלדנוביץ' 4:6, 6:7 כדי להמשיך הלאה. גרבינייה מוגורוסה עלתה לאחר שיריבתה, קוקו ואנדוואי האמריקאית נאלצה לפרוש בתום המערכה השנייה, במצב של 6:4, 4:6. גם קמילה ג'ורג'י האיטלקיה פרשה, בפיגור 5:2 מול אשלי ברטי מאוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully