וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "טיוס העביר מסר שהוא רוצה לחזור ושהדם הרע ייגמר"

23.6.2017 / 17:39

הצהובים מרוצים משובו של הסנטר: "אחד הישראלים הטובים ביותר, אם לא הטוב ביותר שאפשר למצוא" ומוסיפים: "לפני כמה חודשים החלטנו שרוצים אותו. הוא התבגר, השנים עשו את שלהן"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ממשיכה במהפכה בסגל שלה ואמש (חמישי) היא החתימה לשנתיים את אלכס טיוס, שחוזר לקדנציה שנייה במועדון עמו זכה ביורוליג ב-2014. במסגרת החוזה ירוויח טיוס כ-800 אלף דולר לעונה.

"יש אכזבה נרחבת מהסגל של העונה האחרונה ומהישראלים והתפקוד שלהם", אמר גורם במועדון, "אנחנו בטוחים שטיוס הוא אחד הישראלים הטובים ביותר, אם לא הטוב ביותר שאפשר למצוא. חווינו את זה על בשרנו גם במשחקים מולו כששיחק בטורקיה. לכן, כבר לפני כמה חודשים החלטנו שהוא יחזור לקבוצה".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: אלכס טיוס חתם לשנתיים
רשמית: הפועל חולון תשתתף בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א
ג'רום דייסון: "רוצה להישאר, אבל אנחנו לא יודעים מי יהיה המאמן"

אלכס טיוס מכבי תל אביב. מגד גוזני
הרצון היה הדדי. טיוס/מגד גוזני

הרצון הזה מסתבר, היה הדדי: "טיוס יצר קשר עם אנשים בקבוצה לפני כמה חודשים. הוא מאוד אוהב את ישראל ורצה לחזור. הוא העביר מסר שהוא מעוניין שהדם הרע בין הצדדים ייגמר. הוא הבין את היתרונות של לשחק במכבי ובמועדון שדואג לו. אלכס כמעט לא החמיץ משחקים בארבע השנים האחרונות והוא כל הזמן יציב וטוב. הוא מעמיד מספרים סולידיים, 10 נקודות, 6 ריבאונדים ו-2 חסימות בממוצע למשחק". בנוגע לאותו "דם רע" שהוביל לסיום הקדנציה הקודמת של טיוס במכבי תל אביב אמרו במועדון: "הוא התבגר ומגיע עם אשתו החדשה. השנים עשו את שלהן. זה לא היה משהו שלא ניתן היה לגשר עליו".

במכבי תל אביב מעוניינים להשלים כעת את צירופו של כרם משעור מבני הרצליה. הצדדים נמצאים במשא ומתן מתקדם ומקווים להכריז על משעור בקרוב. בנוסף, בקבוצה שומרים על קשר עם טייריס רייס ומשוכנעים שאם ישתחרר מברצלונה, הוא יקבל את הצעתם הכספית העומדת על מיליון דולר לעונה. לעמית שמחון, בו הקבוצה מעוניינת, יש חוזה לעונה הבאה במכבי חיפה. המגעים עמו נמשכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully