וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב הגישה הצעה לוולדימיר שטימאץ

באתר ספורטנדו דווח כי הצהובים מעוניינים לצרף את הסנטר הסרבי (29, 2.11) ששיחק בעונה שעברה בבשיקטאש בטורקיה ועבר קבוצות רבות לאורך הקריירה. גם אנאדולו אפס מעוניינת בשחקן

ולדימיר סטימאץ'. GettyImages
זכה במדליה אולימפית. סטימאץ'/GettyImages

האם מכבי תל אביב סימנה יעד חדש במסע הרכש שלה? אתר ספורטנדו מדווח כי הצהובים הגישו הצעה לשנתיים לסנטר הסרבי של בשיקטאש ולדימיר שטימאץ (29, 2.11).

שטימאץ עבר תחנות רבות במהלך הקריירה שלו בהן ונטספילס מלטביה (2010), נימברוק הצ'כית (2011), באנוויט הטורקית (2012), מלאגה (2013), אסטודיאנטס (2015). בעונה האחרונה, כאמור, שיחק בבשיקטאש. שטמאץ היה חבר בנבחרת סרביה שזכתה במדליית הכסף באולימפיאדת ריו בקיץ שעבר. בעונה האחרונה בליגה הטורקית במדי בשיקטאש העמיד הסנטר ממוצעים של 13.9 נקודות ו-9.5 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא
ג'רום דייסון: "רוצה להישאר, אבל אנחנו לא יודעים מי יהיה המאמן"

במקביל, דיווחו היום כלי תקשורת בטורקיה, כי פרט למכבי תל אביב, מעוניינת בשירותיו של הסנטר גם אנאדולו אפס ופועלת על מנת להחתימו.

אמש צירפה מכבי תל אביב שחקן אחר מהליגה הטורקית, הסנטר אלכס טיוס. הסנטר הישראלי-אמריקאי (29, 2.03 מטר) שיחק בשורות מכבי תל אביב במשך שתי עונות ועזב ב-2015. בעונה האחרונה הוא שיחק בגלאטסראיי הטורקית ורשם ממוצעים של 10.1 נקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק. ההחתמה שלו מצטרפת לזו של ג'ון דיברתולומאו, עליה הודיעה מכבי תל אביב אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully