וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בגביע הקונפדרציות: פורטוגל פוגשת את ניו זילנד

אלופת אירופה זקוקה לנקודה מול אלופת אוקיאניה כדי להבטיח מקום בחצי הגמר. המארחת רוסיה תפגוש את מקסיקו ותנסה להימנע מהדחה. שני המשחקים יחלו בשעה אחידה (18:00)

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
בניו זילנד מאמינים שאפשר להפתיע אותו. רויטרס/רויטרס

בית א' של גביע קונפדרציות יגיע מחר (שבת) לסיומו עם מחזור הכרעה בסיומו ייוודע מי הן שתי הנבחרות שיעפילו לחצי הגמר. המשחקים בין רוסיה למקסיקו ובין פורטוגל לניו זילנד יחלו בשעה אחידה (18:00) וייערכו במקביל.

רוסיה – מקסיקו (18:00, שידור באתר האינטרנט של "כאן")

מאחרת הטורניר שמתייצבת למשחק אחרי ההפסד הצפוי למדי לפורטוגל זקוקה לניצחון כדי להעפיל לחצי הגמר, כל תוצאה אחרת תשלח לשם את הנבחרת הדרום אמריקאית. מקסיקו תתייצב להתמודדות ללא המגן קרלוס סלסידו שנפצע והוחלף בדקה ה-33 בניצחון על ניו זילנד במחזור הקודם. בנבחרת הרוסית דווקא יצאו מעודדים מהמשחק מול פורטוגל בו הנבחרת של סטניסלב צ'רצ'סוב לא בעטה אפילו בעיטה אחד מדויקת לשער של הסלסאו ומשוכנעים שניתן לעבור את מקסיקו.

פורטוגל – ניו זילנד (18:00, שידור באתר האינטרנט של "כאן")

על פניו יחסי הכוחות ברורים, הסלסאו שזקוקים לניצחון כדי להבטיח סופית את העלייה לחצי הגמר, עדיפים בהרבה על פני יריבת אוקיאניה הצנועה. עם זאת מאמן ניו זילנד אנתוני הדסון משוכנע ביכולת של קבוצתו להפתיע. "יש לנו נבחרת צנועה, אבל חזקה ברוחה, עשינו התקדמות גדולה בטורניר הזה, הוא הכריז". מנגד, הפורטוגלים יתייצבו למשחק ללא המגן/קשר רפאל גריירו שנפצע מול רוסיה וסיים את דרכו בטורניר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully