וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב דחתה את הצעת נאנט: מיליון יורו על טל בן חיים

23.6.2017 / 10:41

הקבוצה הצרפתית קיוותה לשים את ידה על החלוץ, הצהובים סירבו ויגישו לשחקן הצעה אחרונה: שדרוג של 15 אחוזים לעונה אחת. במצב הנוכחי, דרכו של בן חיים להצטרפות לספרטה פראג סלולה

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

המנכ"ל החדש של מכבי תל אביב, בן מנספורד, ערך אתמול (חמישי) היכרות ראשונה עם השחקנים במחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה. מנספורד הגיע למחנה בלוויית נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס והיועץ המשפטי עורך הדין מורן מאירי. יתכן שבהמשך יגיע למחנה גם הבעלים מיטש גולדהאר.

במכבי תל אביב לא מתרגשים יותר מדי מההצעות שהונחו בפני טל בן חיים ולא מתכוונים להילחם עליו ברגע האחרון. ההצעה של מכבי תל אביב לשחקן עומדת על שדרוג של עונה אחת בגובה של 15 אחוז. בן חיים ציפה שהמועדון יעניק לו חוזה חדש ומשודרג לשלוש שנים, אך כאמור במכבי חשבו אחרת, מה שסלל את הדרך לספרטה פראג. במקביל, במכבי תל אביב דחו את הצעתה של נאנט, שעמדה על מיליון יורו.

בן חיים אמור להגיע לפראג רק ביום שני. הסיבה שהוא לא עוזב קודם את המחנה באוסטריה היא כיוון שרק היום ייסגרו כל הפרטים סופית וגם כי הוא עדיין פצוע וכל יום שעובר, רק עושה לו טוב ומסייע לו להחלים. בן חיים צפוי לעבור בכל מקרה את הבדיקה הרפואית בהצלחה שכן בצילומים שהוא עשה לא נמצא קרע כלשהו באזור הברך. הוא ישתכר מיליון יורו נטו לעונה בחוזה לארבע שנים.

עוד בנושא:

הפועל חיפה הגישה הצעה לרן קדוש
כזה עו"ד לא היה: הכירו את גיורגי קוסטדינוב
ניר לקס חתם לשלוש שנים בהפועל תל אביב

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב (משמאל) עם דור מיכה. ברני ארדוב
ציפה להצעה אחרת ממכבי תל אביב. בן חיים/ברני ארדוב

דור מיכה שסובל מקרע בשריר במפרק הירך, לא יפתח את העונה האירופית של מכבי תל אביב בחמישי הבא מול טיראנה באופן סופי. מאז גמר גביע המדינה לפני ארבעה שבועות עובר הקשר שיקום וייקח לו עוד זמן להחלים.

מחר תקיים מכבי תל אביב משחק אימון אחרון במחנה מול ספרטק טרנבה הסלובקית. שחקני הנוער שיצאו למחנה, שבו לישראל אתמול אחרי ששחקני הנבחרות הצטרפו. מועד חידוש המנוי למנויים הוותיקים יסתיים היום ב 12:00 ובסך הכול למעלה מ-9000 אוהדים חידשו את המנוי שלהם. כעת תיפתח המכירה גם למי שלא החזיק במנוי עד כה.

עוד באותו נושא

טל בן חיים לשחקני מכבי תל אביב: אחתום בספרטה פראג ביום שני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully