וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגישה הצעה לתומאש פקהארט, קליין במסר: אגיע תמורת שדרוג

23.6.2017 / 12:41

החלוץ הצ'כי מחזיק בכמה הצעות, ביניהן מלגיה ורשה. הירוקים מנסים לשכנעו להגיע לישראל להתרשם מהמועדון. נמשך המו"מ עם המגן האוסטרי. שביעות רצון מקוסטדינוב: "ישפר את הנעת הכדור"

האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה הגישה הצעה לחלוץ הצ'כי תומאש פקהארט. השחקן גבה הקומה (1.95 מטר) שיחק בעונה החולפת בא.א.ק אתונה וכבש 9 שערי ליגה ובעבר לבש את מדי נירנברג ואינגולשטאדט הגרמניות.

פקהארט עשוי להגיע בימים הקרובים לישראל על מנת להתרשם מהעיר והמתקנים של המועדון. הוא מחזיק בהצעות נוספות, ביניהן מלגיה ורשה, וכרגע מתלבט ביניהן.

אחרי תקופה ארוכה בה התקשו להחתים שחקנים זרים, במכבי חיפה מרוצים מאוד מקצב ההחתמות בשבועות האחרונים ומכוונים להחתמת המגן הימני כבר בשבוע הקרוב. ההחתמה של גיורגי קוסטדינוב הגיעה לאור המלצה של טוני, המנהל הספורטיבי שלא הגיע בסופו של דבר לכרמל.

"ברגע שאלברמן חתם, גיא חיפש עוד שחקן 'שמונה' שישפר את הנעת הכדור. הוא ראה שלקוסטדינוב יש את היכולת הזאת. ברגע שהבנו שהוא שחקן חופשי, פנינו אליו והמשא ומתן היה מאוד קצר", סיפרו במועדון. קוסטדינוב ישדרג את שכרו מלבסקי בצורה משמעותית, אך אחרי תקופה ארוכה בה המועדון השקיע לא מעט כסף בזרים, במועדון מרגישים כי עשו עסקה טובה שלא דרשה משחר לחרוג שוב מהתכנית הכלכלית לעונה הקרובה. במועדון טוענים שהחתמת הבולגרי מגיעה "על רקע שחרורו של קמיל ואצק, לוזון בונה על רועי קהת והוא לא ייפגע".

אחרי שסגרה את עסקאות דוס סנטוס וקוסטדינוב, מגן נבחרת אוסטריה פלוריאן קליין הבהיר למכבי חיפה כי הוא מוכן להגיע לישראל אם זו תשפר את ההצעה שלה. שחקנה של שטוטגרט דורש 400 אלף יורו לעונה (שכר דומה לזה שאותו מרוויחים שיאני השכר במועדון, ניקיטה רוקאביציה ורועי קהת). ביממה האחרונה חיפה מנהלת משא ומתן ישירות מול סוכנו, מקס הגמאייר. במקביל, לוזון בוחן מועמד נוסף.

עוד בנושא:

ניב זריהן נטש את אימון הפועל באר שבע, בספק למפגש עם הונבד
הברזילאי ז'יל פראיבה נחת וייבחן במ.ס אשדוד
שמעון הרוש במגעים מתקדמים עם בני סכנין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ברגע שהבנו שהוא שחקן חופשי, פנינו אליו והמשא ומתן היה מאוד קצר". קוסטדינוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

המטרה הבאה של גיא לוזון היא לצרף את הזר הרביעי לקבוצה בעמדה הזו, כששני הזרים האחרים יהיו חלוץ (במועדון לא מאמינים שחלוץ הראקלס ונבחרת שבדיה, סמואל ארמנטרוס, יסכים להגיע לישראל ובוחנים אופציות נוספות) ומגן ימני.

חיפה עדיין לא ויתרה על האפשרות להחתים את שלומי אזולאי, אך בימים האחרונים קיבלה מסר כי הדבר אפשרי רק במסגרת עסקת מכירת אלירן עטר למכבי תל אביב. במועדון לא עוסקים בנושא עטר בשלב הזה, לפחות כל עוד לא תוגש הצעה מפתה על ידי סגנית האלופה. עסקת אופיר מזרחי תיחתם בשבוע הבא, לאחר שההסכם עם עירוני קרית שמונה ינוסח באופן סופי. גיא לוזון עדיין לא מוותר על אדי גוטליב, אבל מבין שהדבר תלוי באחים ניסנוב. הבלם רוצה לשחק במכבי חיפה וגם הבהיר זאת למאמן.

יניב בריק, איסמעיל ריאן ואלון תורג'מן קיבלו הודעה לחפש קבוצה. הם יוכלו להתאמן בנפרד, עם קבוצה נפרדת שתיפתח. חיפה תצמיד להם גם העונה צוות מקצועי הכולל מאמן כושר וכן מעקב צמוד של הצוות הרפואי. גם הזרים שיגיעו לארץ יתאמנו איתם. דקל קינן ואוהד לויטה התבקשו להגיע בשבוע הבא לפגישות בנושא החוזים שלהם ואז תצא הודעה רשמית על המשך דרכם בקבוצה. גילי ורמוט יחתום לשנתיים. במועדון הודיעו לנציגיו של אובונג אקפאי כי הוחלט להשאיל את השחקן לעונה נוספת. אקפאי מחזיק במספר הצעות מקבוצות אחרות באירופה ונמסר לו כי בעונה הבאה המועדון ישקול שוב להחזירו לסגל.

במהלך האימון אתמול שם גיא לוזון דגש על נושא הכושר הגופני. במהלך אסיפה שקיים הסביר לשחקנים כי האימונים בשבוע הבא יהוו מעין מחנה סגור, שיתמקד בנושא הכושר הגופני. מאמן הכושר ערן שדו שוחח עם השחקנים והסביר להם כי הם נדרשים לרמת מאמץ גבוהה העונה (כזכור, לוזון הבהיר לשחקנים באסיפה אתמול: "יהיו אימונים חזקים וקצב גבוה. הרכבת נוסעת מי שיקרוס או לא יחזיק מעמד תהיה לו בעיה").

אחרי שנים רבות בהן קיימה את מחנה האימונים שלה באוסטריה, חיפה תערוך את מחנה האימונים שלה באופלניצה, פולין (10-20 ביולי). כזכור, אתמול התברר כי שתי יריבות אימון כבר משוריינות: מילואי וולפסבורג פרסמה שלשום כי תשחק מול מכבי חיפה ב-13 ביולי. עוד נודע, כי הקבוצה תנעל את המחנה מול סיגמה אולומואוץ הצ'כית ב-19 ביולי. הפועל תל אביב הייתה אמורה לשחק מולה, אך המשחק בוטל וחיפה תחליף אותה. משחק אימון נוסף נבדק, מול יריבה יוונית, אך לא ברור האם התאריכים יתאימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully