וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: זינדין זידאן ניסה לשכנע את קיליאן אמבפה להצטרף לריאל מדריד

ב"לאקיפ" טוענים שמאמן הבלאנקוס ניהל שיחת טלפון חשאית עם היהלום של מונאקו והבטיח לו דקות משחק, שכן אחד הכוכבים הנוכחיים יעזוב. הצעה של 100 מיליון יורו מליברפול כבר נדחתה

רויטרס

השמועות על מעבר אפשר של קיליאן אמבפה לריאל מדריד רק הולכות וגוברות, והבוקר (שישי) אולי קיבלנו רמז גדול אשר לעתידו של כוכב מונאקו הצעיר. ב"לאקיפ" טוענים שזינדין זידאן ניהל בשבוע שעבר שיחת טלפון חשאית עם חלוץ הצעיר של נבחרת צרפת, שעה שזה נפש בספרד, אולי כהכנה ליעד הבא שלו.

בשיחה, ניסה זידאן לשכנע את אמבפה להעדיף את הבלאנקוס על כל קבוצה אחרת, והשתמש בטיעון מרכזי אחד. מאמן אלופת אירופה הבטיח לאמבפה דקות משחק, שכן אחד הכוכבים הגדולים של ריאל מדריד יעזוב בקרוב - לא ברור מי. בהקשר הזה, טען קארים בנזמה בפני "מארקה": "החלום שלי הוא להמשיך לזכות בתארים עם ריאל מדריד".

תחילה אמבפה של מונאקו לא שש להצטרף לריאל מדריד, כך על פי דיווחים, מתוך חשש שלא יזכה לעלות על כר הדשא, אולם אחרי השיחה סף ההתלהבות שלו עלה.

עם זאת, ב"לאקיפ" טוענים שמספר קבוצות נוספות פנו ביממה האחרונה למונאקו. על פי דיווחים, אחת מהן היא ליברפול, שהגישה לקבוצה מהנסיכות 100 מיליון יורו עבור הכוכב הצעיר, אך קיבלה תשובה שלילית. הבעלים של מונאקו דמיטרי ריבולובלב הבהיר שמחירו של אמבפה לא יהיה פחות מזה של פול פוגבה - 114 מיליון יורו - מה שיהפוך את החלוץ לשחקן היקר בכל הזמנים.

ב"דיילי טלגרף" מדווחים שארסנל נואשת להצטרף למירוץ, שכן ארסן ונגר נחשב לאחד ממעריציו הגדולים ביותר של אמבפה, אולם לא ברור האם התותחנים יהיו מוכנים להוציא סכומי כסף שכאלה - דבר שהיו רחוקים מאוד לעשות לאורך השנים.

עוד בנושא:

העברות בעולם - 23.6: "דמבלה סיכם בברצלונה"
גביע קונפדרציות: צ'ילה וגרמניה נפרדו ב-1:1
מוחמד סלאח חתם בליברפול תמורת 45 מיליון יורו: "רוצה לזכות בתארים"
דיווח: כריסטיאנו רונאלדו לוחץ על סוכנו להחזירו למנצ'סטר יונייטד

קיליאן אמבפה שחקן מונאקו. רויטרס
השיחה הרגיעה. אמבפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully