וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.6: אלכסנדר לקאזט מתקרב לארסנל, שתשלם 50 מיליון יורו

השיחות לגבי העברת חלוץ ליון לתותחנים הואצו. מאוריסיו פלגרינו מונה למאמן סאות'המפטון. על פי דיווחים, עוסמאן דמבלה סגר לחמש שנים בבארסה. יובנטוס רוצה להחזיר לאיטליה את דרמיאן, נאסרי קיבל הצעת ענק מסין, באיירן בוחנת אפשרות לצרף את קראסקו

רויטרס

העברות

* סאות'המפטון הודיעה על מינויו של מאוריסיו פלגרינו, שיחליף את קלוד פואל שפוטר. הוא קיבל חוזה לשלוש שנים.

* חורחה ואלדיביה, מכוכבי נבחרת צ'ילה בעשור האחרון, חזר לקבוצת נעוריו קולו קולו אחרי 11 שנה. הקשר בן ה-33 קיבל את החולצה מספר 10.

* ריינג'רס הסקוטית העלתה את מספר ההחתמות שלה הקיץ לשמונה, אחרי שצירפה את צמד המקסיקנים קרלוס פנה (קשר, 27) ואדוארדו הררה (חלוץ, 28) שחתמו לשלוש שנים.

* הקשר האורוגוואי פדריקו ואלוורדה בן ה-18, עבר בהשאלה מריאל מדריד לדפורטיבו לה קורוניה.

* הקשר הגרמני מרקוס נוימאייר (31) חתם לשנתיים בקסימפאשה הטורקית אחרי ששיחק בלוצרן השוויצרית.

* עוד בטורקיה: קייסריספור החתימה צמד שחקנים מרומניה. מדובר בסילביו לונג (28), שוערה של אסטרה ג'ורג'ו, ובקשר הברזילאי פרננדו בולדרין (28) שעבר בקיץ הקודם מאסטרה לסטיאווה בוקרשט. שניהם חתמו לשלוש שנים.

שמועות

* השיחות בין ארסנל לליון בנוגע לאלכסנדר לקאזט הואצו וייתכן שהמעבר קרוב מתמיד. התותחנים מציעים 50 מיליון יורו.

* בגרמניה טוענים כי באיירן מינכן בוחנת את האפשרות לצרף את יאניק פריירה קראסקו. הבווארים עשויים לשלם עבור הקשר הבלגי של אטלתיקו מדריד סכום של 50 מיליון יורו.

* ב"לאקיפ" טוענים שמאמן ריאל מדריד זינדין זידאן ערך בשבוע שעבר שיחה חשאית עם קיליאן אמבפה במטרה לצרפו לבלאנקוס. בשיחה הבטיח זיזו לכוכבה הצעיר של מונאקו דקות משחק, שכן אחד הכוכבים הגדולים צפויים לעזוב. לידיעה המלאה

* פטריק שיק, החלוץ הצ'כי המוכשר של סמפדוריה, השלים את הבדיקות הרפואיות שלו ביובנטוס וצפוי לחתום רשמית על חוזה אצל אלופת איטליה.

*ברוסיה מדווחים כי סוכנו של אקס מכבי נתניה, לארי קאיודה, יגיע בימים הקרובים למוסקבה כדי לנהל מו"מ עם לוקומוטיב וצסק"א מוסקבה. מוקדם יותר הוזכר קאיודה, שכבש העונה 17 שערים בליגה האוסטרית, כמועמד לאלופת רוסיה, ספרטק מוסקבה

* צ'לסי מוכנה להציע ליובנטוס 100 מיליון ליש"ט על לאונרדו בונוצ'י ואלכס סנדרו, כך על פי "סאן".

* ארסנל סימנה את ג'ק באטלנד כיורשו של פטר צ'ך.

* ג'ון טרי מנהל מגעים עם אסטון וילה.

* יובנטוס מעוניינת גם במגן מתאו דרמיאן, שעשוי לחזור לאיטליה אם ישולם סכום של 20 מיליון ליש"ט, אותו דורשת מנצ'סטר יונייטד.

* על פי מספר דיווחים, עוסמאן דמבלה סיכם את תנאיו בברצלונה ויקבל חוזה לחמש שנים. בורוסיה דורטמונד עדיין לא אישרה מהלך שכזה.

* "סאן" מדווח שהקבוצה הסינית שנגחאי שנואה הציעה לסמיר נאסרי שכר שבועי של 275 אלף ליש"ט, פטור ממס, כדי שיצטרף אליה.

* על פי "דיילי טלגרף", קרייג שייקספיר רוצה להביא ללסטר סיטי את החלוץ הניגרי קלצ'י איהנאצ'ו (20) ומוכן לשלם למנצ'סטר סיטי לא פחות מ-28 מיליון יורו.

* עוד צעד בדרך לפשרה בין ג'אנלואיג'י דונארומה למילאן: המאמן וינצ'נזו מונטלה הגיע לביתו של השוער בן ה-18 (נמצא עם נבחרת איטליה הצעירה ביורו בצ'כיה), שוחח עם אביו והבהיר כי הדלת פתוחה בפניו אם ירצה להמשיך.

* ליברפול דחתה הצעה בסך 12.5 מיליון יורו שהגישה נאפולי בניסיון לרכוש את המגן הספרדי אלברטו מורנו (24). האדומים רוצים לפחות 20 מיליון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קיליאן אמבפה, מונאקו, חוגג. רויטרס
הפגישה שתשנה הכל? אמבפה/רויטרס

* החלוץ סנדרו ראמירס יעבור ממלאגה לאברטון, לאחר שהטופיז החליטו לשלם את סעיף השחרור שלו בסך 5.2 מיליון ליש"ט. ראמירס, שמשחק בימים אלה עם ספרד ביורו הצעירות, הגיע למלאגה מברצלונה בקיץ האחרון וכבש 14 שערי ליגה.

* בעקבות היכולת המאכזבת שלו בחצי עונת ההשאלה מפריס סן ז'רמן, לאס פלמאס החליטה לא לשאול את חסה לעונה נוספת.

* על פי דיווחים באנגליה, קריסטל פאלאס תמנה את פרנק דה בור למאמנה לעונה הבאה, לאחר שההולנדי הועדף על פני מאוריסיו פלגרינו שעזב את אלאבס.

* ליון מקיימת שיחות מתקדמות עם צ'לסי לגבי רכישת החלוץ הצעיר ברטרן טראורה תמורת סכום המוערך בכ-16 מיליון ליש"ט.

* עיתון ברזילאי טוען כי מנצ'סטר יונייטד שיגרה הצעה של 62 מיליון ליש"ט לפריס סן ז'רמן עבור הבלם מרקיניוס.

* מנצ'סטר סיטי עשויה להפחית מעט מהסכום שהיא מבקשת עבור ג'ו הארט, 25 מיליון ליש"ט, מכיוון שעד הוגשה אף לא הצעה אחת על השוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully