וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחסות יעקב שחר: חנה קנייזבה מיננקו עברה ממכבי תל אביב למכבי חיפה

22.6.2017 / 22:15

מעבר יוקרתי בין אגודות באתלטיקה הישראלית: קופצת המשולשת האולימפית תייצג את מכבי חיפה, לאחר ששלושה גורמים שונים, וביניהם נשיא קבוצת הכדורגל, התחייבו להתחלק בסכום אותו תקבל בכל חודש

חנה קנייזבה מיננקו קופצת משולשת. אבי כהן
קופצת לכרמל. חנה קנייזבה מיננקו/אבי כהן

מעבר יוקרתי בין אגודות באתלטיקה הישראלית. חנה קנייזבה מיננקו, בכירת האתלטיות של ישראל, עוזבת את אגודת מכבי תל אביב ועוברת למכבי חיפה.

קופצת המשולשת האולימפית לא תייצג עוד את מכבי תל אביב בשל עניינים כספיים ובעיה כלכלית לעמוד בחוזה שלה. מיננקו תעבור למכבי חיפה לאחר ששלושה גורמים שונים התחייבו להתחלק בסכום שהיא צריכה לקבל בכל חודש. נשיא מכבי חיפה יעקב שחר הסכים לסייע בשליש מהשכר שלה, מכבי ישראל ייקחו על עצמם שליש ואגודת מכבי חיפה את השליש הנוסף.

גורם בכיר באתלטיקה הישראלית סיפר שאילולא התאגדות שלושת הגורמים לטובת מיננקו, היה לה קשה עד בלתי אפשרי להסתדר ולהתקיים מבחינה כספית. "מצב אגודות האתלטיקה לא טוב וזה לא סוד", אמר הגורם.

המעבר של מיננקו קורה ממש בסמוך לאליפות אירופה לאומות באתלטיקה אותה תארח ישראל בימים שבת וראשון.

מיננקו בת ה-27 מייצגת את ישראל מאז 2013 ובאולימפיאדת ריו סיימה חמישית בתחרות הקפיצה המשולשת. כמו כן היא הייתה סגנית אלופת העולם (בייג'ינג' 2015) וסגנית אלופת אירופה (אמסטרדם 2016) וכמובן מחזיקה בשיאי ישראל - בקפיצה משולשת וגם בקפיצה לרוחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully