וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס לוקטב לקראת אליפות אירופה בשחייה לנוער: "המגרש הביתי ירים אותי"

22.6.2017 / 20:19

התחרות הבינלאומית תתחיל בווינגייט ב-28 ביוני, השחיין הבולט של הנבחרת צפוי להגיע לגמרים ב-200 ו-400 חתירה. לאה פולונסקי: "זה מרגש ומלחיץ, אבל נראה לי שיהיה כיף"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אליפות אירופה לנוער בשחייה תיערך הקיץ כאן בישראל, כאשר הבריכה בווינגייט תארח כ-600 שחיינים מ-44 מדינות שונות בין 28 ביוני ל-2 ביולי. הפקת האירוע כולו תגיע ל-7 מיליון שקלים, כאשר בימי התחרות יהיו בווינגייט 400 מתנדבים ועוד 300 עובדים שינסו לדאוג לאירוח מוצלח כמו באליפות אירופה לבריכות קצרות שנערכה בארץ לפני שנתיים.

לאה פולונסקי עם דניס לוקטב שחייני נבחרת הנוער. יוסי ציפקיס
התקוות הגדולות. לאה פולונסקי עם דניס לוקטב/יוסי ציפקיס

השחיין הבולט של ישראל הם דניס לוקטב, שנחשב לאחת התקוות הגדולות של הענף וצפוי להגיע לגמר במשחים של 200 ו-400 מטר חתירה. תומר פרנקל ששוחה 100 פרפר ו-200 חתירה צפוי גם הוא להגיע לגמר. "הבריכה ממש יפה, זה מגרש ביתי ואני מקווה שזה ירים אותי גבוה", אמר לוקטב. "כולם באותו רמה, זו מלחמה פסיכולוגית. אני מתכנן גם בשליחים להוביל את הקבוצה".

רביעיית השליחים 4X200 חתירה זכתה באליפות אירופה אשתקד במדליית אקד, והשנה מול הקהל הביתי תנסה לפחות לשחזר את ההישג ולעלות שוב על הפודיום. אל לוקטב ופרנקל יצטרפו ברביעייה גם אלון שמי ואיתי כרמי.

אצל הבנות, השחיינית הבולטת היא לאה פולונסקי בת ה-15, לה תהיה זו אליפות אירופה ראשונה. בשנה שעברה היא זכתה במדליות ב-100 ו-200 חזה וכן ב-200 מעורב בתחרות גביע קומן. אביב ברזילי תנסה להפתיע ב-50 גב ואולי להגיע לחצי הגמר, כשהמשחה החזק שלה הוא 200 גב. "זה מרגש ומלחיץ, אבל נראה לי שיהיה כיף", אמרה פולונסקי. "אני מקווה שאשחה טוב ואשבור שיא. ב-200 מעורב השיא שלי הוא 2:17 ואני מקווה לשבור אותו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אמיר נפתלי מנכ"ל איגוד השחייה (מימין) עם היו"ר סימון דוידסון. יוסי ציפקיס
מנכ"ל איגוד השחייה אמיר נפתלי, מימין, עם היו"ר סימון דוידסון/יוסי ציפקיס

היו"ר סימון דוידסון: "תהיה פה רמה מאוד גבוהה, נראה פה תצוגת שחייה מהמובילות בעולם. מדובר בהפקת ענק, השקעה מאוד גדולה של מדינת ישראל וצריך להודות לראש המנהל ולשרה רגב על התמיכה".

המנכ"ל אמיר נפתלי: "אחרי ההצלחה של התחרות הקודמת, אנחנו מצפים שגם זו תהיה אחת התחרויות המוצלחות. יהיו כאן קרוב ל-600 שחיינים שכולם יתארחו בנתניה. זו השגרירות הכי טובה שיכולה להיות ואנחנו מצפים להישגים משמעותיים פה בבריכה".

וידאו שחייני נבחרת הנוער. יוסי ציפקיס
מקווים לאליפות מוצלחת/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully