וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א אישרה: קני סייף יוכל לייצג את נבחרת ארה"ב

הקשר בן ה-23, שהופיע במדי נבחרת ישראל רק במשחק ידידות מול קרואטיה, השלים את המעבר בין ההתאחדויות וצפוי להיכלל בסגל הסופי של האמריקאים לגביע הזהב. המאמן יפרסם את הסגל ב-25 ביוני

קני סייף שחקן גנט. GettyImages
המעבר אושר. קני סייף/GettyImages

התאחדות הכדורגל של ארה"ב הודיעה הערב (חמישי) כי קיבלה את האישור הרשמי מפיפ"א לרשום את קני סייף כשחקן נבחרת. הקשר בן ה-23, שלבש את מדי נבחרת ישראל רק במשחק ידידות מול קרואטיה במרץ אשתקד, זומן בתחילת החודש לסגל האמריקאי המורחב לקראת גביע הזהב וכעת צפוי להיכלל בסגל הסופי לטורניר שיוכרז רשמית ב-25 ביולי על ידי המאמן ברוס ארנה.

כזכור, בחודש שעבר רצה אלישע לוי לכלול את סייף בסגל נבחרת ישראל לקראת מחנה האימונים בגרמניה שקדם למשחקים מול מולדובה ואלבניה, אך קשר גנט דיווח על פציעה בשרירי הבטן אחרי שהשלים 90 דקות בהפסד לקלאב ברוז' והודיע כי לא יגיע. לפני כן, ביקר את ההחלטה שלא לזמנו והודה כי הוא שוקל לשחק עבור ארה"ב.

המאמן האמריקאי ברוס ארנה. GettyImages
יפרסם את הסגל הסופי בעוד שלושה ימים. ברוס ארנה/GettyImages

סייף, יליד פלורידה, משחק מאז 2014 בגנט הבלגית, עמה זכה באליפות ב-2015 וכבש 10 שערי ליגה ב-70 משחקים עד כה. בעבר שיחק בבני סכנין, הפועל חיפה, עירוני קרית שמונה והפועל ניר רמת השרון, אחרי שחזר לארץ משהות קצרה במחלקת הנוער של מינכן 1860 הגרמנית.

ארה"ב תשחק בגביע הזהב מול פנמה, מרטיניק וניקרגואה, כשהטורניר ייצא לדרך ב-7 ביולי.

  • עוד באותו נושא:
  • קני סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully