וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של טייריס רייס? תומא הרטל חתם בברצלונה

הקטלאנים שחוו עונה מאכזבת מאוד אשתקד הודיעו על החתמתו של מלך האסיסטים מאנאדולו אפס שרשם ממוצעים של 12.7 נק' ו-5.6 אס' אשתקד. הרכז האמריקאי של בארסה יפנה לו את המקום?

שחקן אנאדולו אפס תומא הרטל מול שחקן מכבי תל אביב גל מקל. GettyImages
מגיע על חשבון טייריס רייס? הרטל מול גל מקל/GettyImages

אחרי שחוותה את אחת מהעונות הכושלות בתולדותיה, ברצלונה החלה את מסע החימוש שלה לקראת העונה הבאה והיום (חמישי) הקטלאנים הודיעו על החתמתו של תומא הרטל, הרכז הצרפתי הנהדר ששיחק בשנתיים וחצי האחרונות באנאדולו אפס.

הרטל (1.89 מ', 28), נחשב לאחד מהרכזים הטובים ביורוליג בעיקר בזכות יכולת המסירה הנהדרת שלו. הצרפתי מחזיק בממוצע של 5.6 אסיסטים למשחק ולפני שתי עונות שבר את שיא היורוליג בממוצע אסיסטים עונתי עם 7.9 כאלה למשחק. בעונה שעברה רשם הרטל ממוצעים של 12.7 נקודות, 5.6 אסיסטים ו-1.7 ריבאונדים.

הרטל, שמשתייך כמובן לסגל נבחרת צרפת לצידו של טוני פארקר, מגיע על המשבצת של טייריס רייס, הרכז ששיחק בברצלונה בעונה החולפת ושמו מוזכר כמועמד לחזור למכבי תל אביב אותה הוא הוליך לזכייה מפתיע ביורוליג. אבל בארסה ממש לא מסתפקת ברכש של הרטל ועל פי דיווחים בכלי תקשורת שונים, הקטלאנים עושים מאמצים גדולים להחתים גם את שיין לארקין, כוכבה הגדול של באסקוניה ששיחק אצל סיטו אלונסו בעונה שעברה.

לארקין, בו מעוניינת גם צסק"א מוסקבה, רשם בעונה החולפת ממוצעים של 13.1 נקודות למשחק ו-5.7 אסיסטים ביורוליג ונחשב לכישרון גדול מאוד שבארסה תשמח לשים עליו את ידה. כזכור, בארסה חוותה עונה מאכזבת מאוד בשנה שעברה. היא הודחה כבר ברבע גמר הפלייאוף המקומי ולא הצליחה להעפיל אפילו להצלבה ביורוליג אחרי הרבה מאוד שנים.

* ומברצלונה לריאל מדריד: הבלאנקוס, שאיבדו את האליפות באופן מפתיע לוולנסיה, הודיעו היום על הארכת חוזהו של אנתוני ראנדולף בשנתיים נוספות. ראנדולף (2.11 מ', 27), הצטיין בעונה החולפת עם ממוצעים של 10.2 נקודות למשחק ו-5.1 ריבאונדים ב-34 משחקי יורוליג ועזר לריאל להגיע לפיינל פור שם היא הפסידה לאלופה פנרבחצ'ה בחצי הגמר.

* ומספרד לטורקיה: על פי דיווחים ביוון פנרבח'צה אלופת אירופה עומדת להחתים את רכזה היווני קוסטאס סלוקאס לשלוש עונות נוספות. בסלוקאס מעוניינות אולימפיאקוס האקסית ויריבתה הגדולה פנאתינייקוס, אך פנר לא מוכנה לוותר על הרכז המנוסה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully