וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו צפויה להגיש הצעה לחלוץ האורוגוואי רובן בנטנקורט

22.6.2017 / 9:15

השחקן בן ה-24 סיים את חוזהו בפראנה הברזילאית ואם יחתום, יגיע ללא תמורה. השתייך בעבר לאטאלנטה ופ.ס.וו איינדהובן ושיחק בנבחרת הצעירה של אורוגוואי. אושרי רואש קיבל פנייה

שחקן אטאלנטה בשנת 2014, רובן בנטנקורט (שמאל) מול שחקן שחקן ססואולו אלסנדרו לונגי. AP
שלוש הופעות בסרייה A. בנטנקורט/AP

הפועל עכו החלה להגביר הילוך בבניית הקבוצה לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע שהקבוצה פנתה לחלוץ האורוגוואי רובן בנטנקורט, שסיים את חוזהו בפראנה הברזילאית וצפויה להגיש לו הצעה עד סוף השבוע.

מדובר בחלוץ טכני שמתנשא לגובה של 1.86 מטר והיה חלק מנבחרת אורוגוואי עד גיל 20 שסיימה במקום השני במונדיאליטו ב-2013 (שותף במשחק אחד וכבש שער). חשוב לציין שבנטנקורט עודכן בקשיים של המועדון בשבועות האחרונים, דבר שגורם לו להתלבט אם לקבל את ההצעה של עכו.

בנטנקורט בן ה-24 נרכש על ידי פ.ס.וו איינדהובן תמורת 600 אלף יורו באוגוסט 2011, אבל לא הצליח לפרוץ לקבוצה הבוגרת של הקבוצה. בינואר 2014 אטאלנטה האיטלקית קנתה אותו מההולנדים תמורת 1.5 מיליון יורו והוא רשם במדיה 3 הופעות בסרייה A. בהמשך שיחק כמושאל בבולוניה (איטליה), דפנסור (אורוגוואי) וארצו (איטליה). בקיץ שעבר שוחרר מאטאלנטה וחתם בדפנסיה אי חוסטיסיה מארגנטינה. אחרי כמה חודשים עבר ממנה לפראנה. כעת בעכו מקווים שהאורוגוואי אכן יגיע.

מלבד החלוץ, עכו פנתה לאושרי רואש ומעוניינת לצרפו כשגם איציק כהן הבלם הוזכר כמועמד. בימים הקרובים ראשי המועדון צפויים לסגור מחנה אימונים בסלובניה.

עוד בנושא:

הפועל עכו: בניית הקבוצה תתחיל עם תקציב מינימום, סלומון ליבמן מועמד
ראשי בקרת התקציבים ימליצו לתובע ההתאחדות להעמיד את הפועל עכו לדין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully