וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים לא מתרגשים מעוד הפסד: "נגיע מוכנים לאירופה"

22.6.2017 / 8:39

בקבוצה מהבירה הסבירו אחרי ה-1:0 נגד פרנצווארוש: "הקבוצות ההונגריות פחות חלודות". שאלוי הזהיר מוושאש: "קבוצה שמסתמכת על ניצול טעויות". אם לא יימצא חלוץ, ייתכן שיצורף בלם זר

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: תקציר ההפסד של בית"ר ירושלים לוושאש בתחילת השבוע

בבית"ר ירושלים לא התרגשו מההפסד אמש (רביעי) 1:0 לפרנצווארוש במשחק ההכנה השני של הקבוצה במחנה האימונים בהונגריה. הצהובים-שחורים גם נכנעו 2:1 לוושאש (אותה יפגשו גם במוקדמות הליגה האירופית) בתחילת השבוע, אבל בקבוצה אמרו אתמול: "אלה קבוצות שסיימו את הליגה שלהן בתחילת יוני ואין להן חלודה. אנחנו התחלנו את ההכנה ולאט לאט נכנסים לעניינים. יש עוד שבוע עד למשחק הראשון נגד ושאש וזה הרבה זמן. נבוא מוכנים, למרות שברור שלא יהיה קל".

בבית"ר חששו אתמול כי העובדה שהקבוצה תשחק נגד ושאש באצטדיון המושבה מול יציעים ריקים, עלול לפגוע בסיכויי הקבוצה ואמרו: "מדהים שבגלל קומץ שרק רוצה לגרום נזקים, כל המועדון סובל. זה לא רק אובדן של מיליון שקל במשחק הזה, זו פגיעה בסיכויים שיכולה לעלות בעוד כמה מיליונים אם לא נעלה לשלב הבא".

עידן ורד, ז'אורז'יניו ודן מורי צפויים לחזור לאימונים ביום ראשון. ורד סובל מכאבים בקרסול ויקבל מנוחה כדי להכשיר אותו ליום חמישי. אריק סאבו התלונן על רגישות, אך צפוי לחזור ולהתאמן רגיל. יוסי בניון חזר מחופשה בחו"ל ויצטרף לאימוני הקבוצה עם חזרתה מהונגריה.

ושאש גברה אתמול 3:4 על שטורם גראץ אחרי שכבר פיגרה 3:0. כבר לאחר ההגרלה סיפר סטפן שאלוי לאנשי המועדון שמדובר בקבוצה לא מאוד מוכשרת, אבל פיזית ואגרסיבית, שמסתמכת על מצבים נייחים וניצול טעויות של היריבה. שאלוי אף הוסיף: "המשחקים לא יוכרעו על הכישרון שלכם, אלא על ריכוז".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הפסידה לפרנצווארוש 1:0 במשחק אימון
המקום הכי נכון לפרוש בו: יוסי בניון מצא את המקום בשבילו
יוסי בניון בבית"ר ירושלים: מאחורי הקלעים

המהפך של ושאש אמש נגד שטורם גראץ

מחזיק זכויות הניהול של בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, נכח אתמול בפעם הראשונה בישיבה של מנהלת הליגות. במועדון מנסים למצוא פתרון למשחקים הביתיים בפתיחת העונה היות וטדי יהיה מושבת. בית"ר בחרה באצטדיון המושבה עד שטדי יהיה מוכן, אך התנגשות עם משחקים של קבוצות אחרות שמשחקות שם עלולה לגרום לכך שהיא תאלץ לנדוד לבית אחר למשחק או שניים.

ביום ראשון תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת קמפיין מכירת המנויים. יוסי בניון עשוי להשתתף בה ולהיות מוצג באופן רשמי. בבית"ר מתקשים למצוא חלוץ ובשבוע האחרון חזרו לבדוק גם בלמים. גורם במועדון אמר אתמול: "אנחנו מציעים לחלוצים שכר שמעולם לא הצענו לפני כן, אבל אבל כל מי שרצינו עד עכשיו, בחר לא להגיע".

אם יצורף בלם זר, הקבוצה מהבירה תנסה לצרף חלוץ ישראלי שייאבק על דקות משחק באיתי שכטר, אנתוני וארן ואבישי כהן. אגב, בקבוצה היו מרוצים מהתפקוד של טל כחילה ודוד קלטינס כבלמים אתמול, ציוות שלא תורגל יותר מדי לאורך האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully