וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אם יושעה לתקופה ארוכה, מהראן לאלה יקבל תפקיד מקצועי

22.6.2017 / 7:54

במועדון מאמינים בחפותו של החלוץ שנתפס על חומרים אסורים, אבל חושבים קדימה. השחקן סיכם עם ההתאחדות: המבחנה בגרמניה תיפתח ללא נוכחותו. בינתיים לאלה כבר מכין קו הגנה

מהראן לאלה הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יעבור לתפקיד מקצועי? לאלה/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה עדיין מתקשים לעכל את הבשורה בנוגע לחלוץ מהראן לאלה, שעל פי ההתאחדות נחשד בשימוש בחומרים אסורים. אתמול אישר השחקן לפתוח את המבחנה השניה שנמצאת במעבדה בגרמניה, ועל פי סיכום אליו הגיע אתמול עם ההתאחדות, המבחנה תפתח ללא נוכחותו במעבדה ועל חשבונו. "הסיכוי שהממצאים במבחנה B שונים שואף לאפס, אבל הסכמת השחקן הייתה חשובה לתהליך", אמרו שם אתמול.

לאלה טוען כי עשה שימוש במספר סוגי ויטמינים וסטרואידים משום שהגביר פעילות בחדר הכושר. בסביבתו טענו ש"ייתכן מאוד שזה המקור לתוצאת הבדיקה". החלוץ צפוי לשכור את שירותיהם של שני עורכי דין. האחד המתמחה בעבירות מסוג זה שייצג אותו באופן כללי ואת עורך דין מורן מאירי בכל הנוגע להתעסקות אל מול ההתאחדות הישראלית והמוסדות האירופאיים. בנוסף, החלוץ צפוי לפנות לאחד מהרופאים המתמחים ברפואת ספורט - ככל הנראה מיכל גולדווירט, רופאת מכבי תל אביב שתתבקש לתת חוות דעת. הקו אותו מתכוון לאלה להציג הוא דגש על העובדה שלא מדובר בחומרים ממריצים ולהציג את כל הויטמינים אותם לקח בליווי של מאמן אישי המתמחה בתזונה.

"זאת לא הפעם הראשונה שמהראן עושה בדיקת לשימוש בחומרים אסורים וגם אז הוא השתמש בויטמינים", אמרו בהתאחדות. לאלה טוען כי עשה שימוש בתרופות נוספות לפני המשחק, בין היתר בשל טיפול שיניים שעבר, וכן החליף חלק מסוגי הויטמין. השחקן התבקש להביא את התרופות אותן נטל לבדיקת רופא, על מנת להשוות בין רכיבי התרופה לבין הממצאים בבדיקה.

"אנחנו מאמינים שלאלה נקי, אין לנו ספק. הוא יישאר בכל מקרה בהפועל חיפה בעונה הבאה", אמרו במועדון. החשש הוא שגם אם יתברר כי לאלה יושעה בעקבות נטילת תרופה עליה לא דיווח (מה שהוא מחויב לעשות על פי חוק), בית הדין ישעה אותו לתקופה מסוימת מהמגרשים. כך או כך, גם אם יושעה לתקופה ארוכה, בהפועל חיפה מתכוונים להציע ללאלה להישאר במועדון בתפקיד מקצועי במועדון. "יואב סומך על לאלה מאוד, הוא מעריך אותו ולא ייתן לו ליפול", אמרו במועדון. "לאלה שחקן שחשוב מאוד לחדר ההלבשה. הוא חלק מאיתנו גם בעונה הבאה".

במקביל, במועדון ממשיכים לטפל בנושא הרכש. השוער הצ'כי יקוב דיביש וגם רן קדוש מועמדים להגיע. אחרי החתמת רוסלן ברסקי, במועדון היו רוצים לסגור גם את עסקת ג'ייקוב נג'וקו אך שירצקי טרם שחרר אותו. במועדון הבינו אתמול שמתן חוזז נמצא על סף סיכום ברעננה וממתינים לתשובה של ג'ורדי קרויף לגבי דור פרץ. כרגע העסקה נמצאת בספק.

עוד בנושא:

הפועל חיפה: חומרים אסורים נמצאו בדמו של מהראן לאלה
לאלה להתאחדות: "נטלתי ויטמין ומשכך כאבים לפני המשחק"
הפסד בחזרה הגנרלית: בית"ר ירושלים נכנעה לפרנצווארוש 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully