וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דר שפיגל טוען: כריסטיאנו רונאלדו ונציגיו זייפו תאריך על חוזה

על פי העיתון, השחקן טען כי חתם על חוזה לגבי שימוש בדמותו ב-2008, לפני המעבר לריאל, אולם החתימה נעשתה למעשה מאוחר יותר, מה שיחייב אותו לשלם מסים לרשויות בספרד. אם הטענות על זיוף יתבררו כנכונות, רונאלדו ייאלץ להתייצב למשפט. וגם: הצעת הענק של פ.ס.ז'

AP

פרשת העלמות המס של כריסטיאנו רונאלדו הולכת ומסתבכת. אם אתמול (רביעי) עוד נדמה היה שהמוצא מהסיפור הבעייתי הזה בדרך, כאשר בספרד דווח שהשחקן הסכים לשלם לרשויות המס 14.7 מיליון יורו "כמחווה של רצון טוב" על מנת לסגור את העניינים מולם, הרי שכעת העלה העיתון הגרמני "דר שפיגל" חשד נוסף, לפיו CR7 ונציגיו זייפו מסמך אשר נועד לשמש אותם במסגרת ההגנה בתיק מול הרשויות הספרדיות.

הטענה של העיתון, שלפני כחודשיים חשף גם את פרשת ההטרדה המינית בה לכאורה היה מעורב רונאלדו בארצות הברית בעבר (פרשה שהובילה אותו לשלם פיצוי גדול למתלוננת בניסיון להשתיק את האירוע), היא כי הוא שם את ידו על מסמכים שמראים שהתאריך המופיע בחוזה עליו חתם רונאלדו בנוגע לשימוש בדמותו (באימג' שלו) הוא לא התאריך האמיתי בו נחתם אותו חוזה.

עוד בנושא:

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו ישלם 14.7 מיליון יורו לרשויות המס
גביע הקונפדרציות: פורטוגל ניצחה את רוסיה 0:1, מקסיקו גברה על ניו זילנד
העברות בעולם, 22.6: האלטרנטיבות של ברצלונה למרקו וראטי
יורו צעירות: גרמניה ניצחה 0:3 את דנמרק, איטליה - צ'כיה 3:1

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יכול להיות שהסיפור רחוק מסיום. רונאלדו/רויטרס

התאריך המופיע כרגע בחוזה מראה כי הוא נחתם מול חברת "Offshore Tollin" מאיי הבתולה הבריטים עוד ב-2008, כלומר לפני שרונאלדו הגיע לריאל מדריד. אם אכן כך הדבר, הרי שהוא לא נדרש לשלם מס על אותה תקופה לרשויות בספרד. אלא שלמעשה, כך טוען "דר שפיגל", החוזה נחתם כמה חודשים לאחר מכן, כאשר רונאלדו כבר היה שחקן של הבלאנקוס. אם הטענות הללו יוכחו, הרי שכל נושא ה"מחווה של רצון טוב" תהיה לא רלוונטית ורונאלדו עלול למצוא את עצמו מסובך עוד יותר.

בינתיים, הדיווחים על עזיבה אפשרית מתגברים וב"מארקה" פורסם כי רונאלדו צפוי להגיע לפגישה עם פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד, כשהוא אוחז בהצעת ענק מפריס סן ז'רמן. הפגישה המדוברת אמורה להתקריים לאחר גביע הקונפדרציות, בו רונאלדו נוטל חלק בימים אלה עם נבחרתו פורטוגל. ההצעה המדוברת מהפריזאים אמורה להיות על סך 200 מיליון דולר, שישולמו לריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully