וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בגביע הקונפדרציות: גרמניה וצ'ילה בקרב על חצי הגמר

שתי מנצחות המחזור הראשון בבית ב' יתמודדו במפגש מסקרן בקאזאן, כאשר מי שתצבור עוד שלוש נקודות תבטיח כמעט סופית את המקום בשלב הבא (21:00). עוד בחמישי: אוסטרליה - קמרון (18:00)

שחקני נבחרת גרמניה. GettyImages
ההתקפה עבדה, ההגנה פחות. גרמניה חוגגת במחזור הראשון/GettyImages

המחזור השני בשלב הבתים של גביע הקונפדרציות יושלם מחר (חמישי) עם משחקי בית ב', כאשר קמרון תפגוש את אוסטרליה ולאחר מכן, גרמניה תתמודד מול צ'ילה (שידורים חיים באתר האינטרנט של "כאן 11").

קמרון - אוסטרליה (18:00)

שתי מפסידות המחזור הראשון יודעות שהן חייבות להשיג שלוש נקודות כדי לשמור על סיכוי ריאלי להעפיל במחזור הסיום לשלב הבא. האריות הבלתי ניתנים להכנעה, אלופי אפריקה, דווקא נכנעו אחרי סיום דרמטי מול צ'ילה, למרות שהחזיקו מעמד במשך 81 דקות. הסוקרוז, אלופי אסיה, מתחו את גרמניה והפסידו 3:2 דרמטי. הם יהיו חייבים לשפר את ההגנה שלהם כדי לעשות בכל זאת משהו בטורניר הזה.

גרמניה - צ'ילה (21:00)

המפגש הכי מסקרן בבית ב'. אלופת העולם ואלופת דרום אמריקה יתמודדו זו מול זו באצטדיון בקאזאן, בידיעה שניצחון יבטיח להן כמעט סופית את המקום בחצי הגמר. המאנשאפט הגיעו לרוסיה עם סגל צעיר ומבטיח והציגו יכולת התקפית נהדרת במשחק הפתיחה שלהם מול אוסטרליה, אולם השוער ברנד לנו השאיר לא מעט מקום לדאגה. לה רוחה מנגד, התקשתה לפצח את הבונקר של קמרון עד לדקות הסיום, אבל האיכויות של הכוכבים שלה ובעיקר ארתורו וידאל, אלכסיס סאנצ'ס ואדוארדו ורגאס, יכולות לעשות את ההבדל. שתי הנבחרות נפגשו לפני כשנתיים למשחק ידידות שנגמר ב-0:1 לגרמנים משער של מריו גצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully