וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות משמעותית במגעים בין טל בן חיים לספרטה פראג

21.6.2017 / 20:01

הצ'כים הודיעו כי יהיו מוכנים לשאת בנטל המס על מנת לרכוש את חלוץ מכבי תל אביב, מה שהיה עד כה המכשול העיקרי בדרך להעברתו אל הקבוצה. עורך דינו של בן חיים יטוס לפראג כדי לסגור פרטים

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. יוסי ציפקיס
בדרך לצ'כיה. בן חיים/יוסי ציפקיס

התקדמות משמעותית בעסקת העברתו של טל בן חיים לספרטה פראג. בשעות האחרונות במועדון הצ'כי הסכימו לשאת בנטל המיסוי של החלוץ. מה שעיכב את ביצוע ההעברה עד כה, וגרם לבן חיים לחשוב שנית בנושא.

עוד בנושא:
היום פורסם כי בן חיים יצטרך לשלם 31% מס כשיחזור לארץ מצ'כיה

ראשי ספרטה פראג מוכנים כעת להעמיד את החוזה על סכום גבוה יותר, מהלך שצפוי להביא לחתימה על החוזה תוך פרק זמן קצר. יש לציין כי בן חיים עוד אמור להגיע לבדיקות רפואיות בפראג ומאחר שהוא פצוע כעת, הזמן משחק לטובתו. פרקליטו של השחקן עו''ד יוסי גאייר אמור להמריא לפראג כדי לסגור את הפרטים האחרונים בחוזה, אבל כעת - אחרי שהצ'כים גם שלחו את הסכמתם לסעיף השחרור - נראה שהעסקה קרובה מתמיד לחתימה.

בן חיים (27, 1.75 מטר) הגיע למכבי תל אביב ב-2013/14 מהפועל תל אביב אחרי עונה אחת בלבד באדום תמורת 1.1 מיליון יורו. החלוץ שיחק במכבי תל אביב מאז וזכה איתה בשתי אליפויות, בגביע ובגביע הטוטו. בעונה החולפת כבש בן חיים 15 שערי ליגה וספג 7 כרטיסים צהובים במדי מכבי תל אביב. בן חיים גדל בנוער של הפועל כפר סבא, ממנה עבר לבני יהודה ומשם המשיך למכבי פתח תקוה, שם גם עלה לבוגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully