וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאלה הודיע להתאחדות: נטלתי ויטמין ומשכך כאבים לפני המשחק

21.6.2017 / 16:22

ההתאחדות ערכה שיחה עם חלוץ הפועל חיפה, בה הודיעה לו על החשדות נגדו. לבקשתה, החלוץ אישר לפתוח את המבחנה השניה שנמצאת במעבדה בגרמניה. לאלה: "לא השתמשתי בחומרים אסורים"

שחקן הפועל חיפה מהראן לאלה. מגד גוזני
"בטוח בעצמי". מהראן לאלה/מגד גוזני

בעקבות החשדות שעלו נגדו, ההתאחדות לכדורגל ערכה היום (רביעי) שיחה עם חלוץ הפועל חיפה מהראן לאלה, במהלכה סיפר החלוץ את גרסתו בנושא. במהלך השיחה שנערכה עם לאלה, נאמר לו כי הממצאים העלו שעשה שימוש בחומרים אסורים, ולכן ההתאחדות מבקשת ממנו אישור לפתוח את המבחנה השניה ממנה נלקחה דגימת שתן. לאלה אישר להתאחדות לעשות כן, והוא עשוי להמריא בימים הקרובים לגרמניה משום שהחוק מחייב את פתיחת המבחנה בנוכחותו.

במהלך השיחה הודיע לאלה להתאחדות לכדורגל כי לפני המשחק מול הפועל כפר סבא עשה שימוש מוגבר בויטמינים, שלקח כחלק מהגברת הפעילות בחדר הכושר. בנוסף, לאלה סיפר כי נטל שתי תרופות, אחת מהן משכך כאבים בעקבות טיפול שיניים שעבר. לטענתו, הדבר דווח לשופט המשחק לפני ההתמודדות בין הקבוצות.

עוד בנושא
הפועל חיפה: חומרים אסורים נמצאו בדמו של מהראן לאלה

בהתאחדות לכדורגל הודיעו לאלה כי היו השלכות רחבות לאפשרות של סירוב לפתיחת המבחנה השניה. לאלה אמר לאנשי ההתאחדות: "אני יודע בדיוק אילו חומרים לקחתי ובטוח בעצמי. לפני המשחק עשיתי שימוש מוגבר באופטלגין. מדובר בטעות. אין לי ספק שאחרי שתבדקו באילו תרופות וויטמינים השתמשתי תבינו זאת. את הויטמינים לקחתי באופן מוגבר בגלל אימון בחדר הכושר".

מאוחר יותר הוציא לאלה את גרסתו הרשמית להאשמות נגדו: "מעולם לא השתמשתי בחומרים אסורים ואני בטוח שבקרוב יתברר שמדובר בטעות ובסערה בכוס תה. אני מתכוון להילחם על חפותי ועל שמי הטוב ולשחק עוד הרבה שנים כדורגל. מודה לאוהדים הרבים מכל רחבי הארץ בכלל ושל הפועל חיפה בפרט על התמיכה ומקווה בקרוב להחזיר להם על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully