וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חומרים אסורים נמצאו בדמו של מהראן לאלה

21.6.2017 / 15:35

ההתאחדות ערכה שיחה עם חלוץ הפועל חיפה, בה דיווחה על החשדות נגדו. לבקשתה, לאלה אישר לפתוח את המבחנה השניה שנמצאת במעבדה בגרמניה וטען: "לקחתי ויטמינים כתוצאה מהגברת פעילות בחדר הכושר". לטענתו, דיווח לשופט על נטילת אופטלגין

שחקן הפועל חיפה מהראן לאלה. אדריאן הרבשטיין
הנושא הועבר לטיפול משפטי. לאלה/אדריאן הרבשטיין

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (רביעי) כי חומרים אסורים נמצאו בדמו של מהראן לאלה מהפועל חיפה. על פי ההודעה של ההתאחדות לאחר המשחק בין הפועל חיפה להפועל כפר סבא ב-13 במאי השנה נלקח השחקן לבדיקה לאיתור חומרים אסורים. לאחר בדיקת המבחנה שמסר החלוץ נמצאו בה חומרים אסורים. העניין הועבר לטיפול היועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד אפרים ברק ותובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף.

על פי סעיף 19(כ) של תקנון המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, שחקן יעמוד לדין בגין שימוש בחומרים אסורים. על שחקן שיעשה שימוש בחומרים כאלה, חלה חוות הדיווח להתאחדות. על פי ההתאחדות, לאלה לא דיווח על השימוש האסור ולכן יעמוד לדין גם על עבירה זו. בנוסף, השחקן יוכל לספוג עונש של עד 38 אלף שקל בגין השימוש בחומרים אסורים.

לאלה נלקח לבדיקה לאחר המשחק האחרון של העונה בו ניצחה הפועל כפר סבא את קבוצתו 0:1. בסיומו של אותו המשחק ירדה הקבוצה מהשרון לליגה הלאומית.

בעקבות הממצאים החריגים שנתגלו ההתאחדות לכדורגל תעמיד בפני מהראן לאלה את האפשרות לפתוח את המבחנה השנייה ממנה נלקחה דגימה נוספת. לאלה יצטרך להחליט האם להסכים לאפשרות שניתנה לו, או לדחות אותה. הדבר עשוי להעמיד אותו בבעיה.

יש לציין כי המבחנה השנייה נמצאת במעבדה בגרמניה. כרגע נראה שלאלה ייאלץ לטוס על חשבונו לגרמניה ושלם עבור פתיחת המבחנה השנייה כשעל פי גורמים בהתאחדות: "הסיכויים שהממצאים שיתגלו במבחנה שנייה יהיו שונים מהממצאים שנתקבלו במבחנה הראשונה הם נמוכים מאוד". יש לציין כי לאלה יהיה חייב להמריא לגרמניה כי פתיחת המבחנה השנייה חייבת להתבצע על פי החוק בנוכחותו.

עוד בנושא
לאלה הודיע להתאחדות: נטלתי ויטמין ומשכך כאבים לפני המשחק

שחקן הפועל כפר סבא רן יצחק. קובי אליהו
ניצחו את הפועל חיפה וירדו ליגה. שחקני כפר סבא/קובי אליהו

מהפועל חיפה נמסר בתגובה לדברים: "מהראן ללה קפטן הקבוצה הוא ספורטאי למופת, סמל לדו קיום ומודל לחיקוי לבני הנוער. אנו מאמינים שנפלה טעות ואין למהראן כל קשר מסוג שהוא לשימוש בחומרים אסורים"

לאלה בן ה-35 הוא בוגר מחלקת הנוער של הפועל חיפה. הוא עבר קבוצות רבות במהלך הקריירה שלו אך זכה לפרסום בתקופה בה שיחק בהפועל תל אביב בין השנים 2008 ל-2012. לאחר מכן חזר להפועל חיפה והוא נחשב לאחד השחקנים המרכזיים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully