וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשול של טל בן חיים: 31 אחוז מס שיצטרך לשלם עם חזרתו לארץ מפראג

21.6.2017 / 12:50

ספרטה פראג מוכנה לשלם למכבי תל אביב 2.9 מיליון יורו עבור סעיף השחרור של בן חיים, הקשר שכר שני יועצים על מנת לטפל במלכוד המס. ג'ורדי עדיין לוחץ לשדרג את החוזה של טב"ח כדי להשאירו, גורם בקבוצה: "למה צריך לפתוח לשחקן חוזה אחרי שנתיים בלי תואר?"

מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

נושא המיסוי ממשיך להיות מוקש בחוזה שמציעה ספרטה פראג לקשר מכבי תל אביב טל בן חיים. בצ'כיה נהוג שקבוצות כדורגל משלמות 20 אחוז מס על שכר השחקן, ואילו בארץ, ברמות השכר שמשתכר טל בן חיים, מדובר על 51 אחוז מס. הפער של 31 אחוז מס בין מה שישולם על טל בן חיים בצ'כיה לבין מה שמקובל בארץ יצור לשחקן בעיה כשהוא ישוב לישראל. זה העניין המרכזי בו מטפל כרגע אביו של השחקן אופיר בן חיים.

עוד בנושא

מכבי תל אביב: שני בלמים זרים מועמדים
מכבי תל אביב על המעבר: "קודם נראה שהצ'כים ישלמו את דמי השחרור"
ג'ורדי קרויף לוחץ לשדרג את החוזה של טל בן חיים
הכנה: מכבי תל אביב וטרנצ'ין נפרדו ב-1:1. ג'ורדי: "בחנו שחקנים שחזרו מהשאלה"
הקשר עם קרויף, האתגר המפתה: הבחירה של עומר אצילי במכבי תל אביב

טל בן חיים 2 מכבי תל אביב. ברני ארדוב
טל בן חיים 2 מכבי תל אביב/ברני ארדוב

לוואלה! ספורט נודע כי לשם טיפול בעניין שכרה משפחת בן חיים את עורך הדין יוסי גייר ואת רואה החשבון גדי סולומוביץ'. האחרון טיפל גם בענייני המיסוי של ערן זהבי בסין. שני היועצים יצטרכו למצוא את הנתיב שיאפשר לבן חיים לחתום בשקט על החוזה שלו בספרטה פראג בלי שיחשוש כי לאחר שובו לישראל בתום התקופה בה ישחק בצ'כיה הוא יצטרך לשלם 31 אחוז ממה שהרוויח בספרטה פראג.

בתוך כך, הצ'כים הודיעו היום למכבי תל אביב כי הם מוכנים לשלם עבור בן חיים 2.9 מיליון יורו ולממש בכך את סעיף השחרור שלו.

במכבי תל אביב יש כאלה שרוצים לוותר על השחקן ולא להילחם עליו, אך כאמור, ג'ורדי קרויף ממשיך ללחוץ בכדי שחוזהו של בן חיים ייפתח וישודרג בשכר שיגרום לו לוותר על המעבר. "ג'ורדי צריך לדעת לוותר", אמר גורם במכבי תל אביב. "יש רגעים שצריך לדעת לשחרר, ואם יש לבן חיים חוזה כזה והוא רוצה ללכת, מכבי תל אביב צריכה להתקדם הלאה. יש מספיק שחקנים טובים כרגע בקבוצה ואפשר גם להביא זר לתפקיד הזה. למה צריך לפתוח לשחקן חוזה אחרי שנתיים בלי תואר?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully