וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: בוקה ג'וניורס זכתה באליפות ה-32 בתולדותיה

הקבוצה של שלוטו, שרשמה רק שלושה הפסדים העונה, הבטיחה את הזכייה בתואר בלי לשחק אחרי שבנפילד הפסידה 1:0 לסן לורנצו. בוקה התקרבה לריבר השיאנית (36 אליפויות)

שחקני בוקה ג'וניורס חוגגים זכייה באליפות. רויטרס
מגיע לה. בוקה/רויטרס

בוקה ג'וניורס הוכתרה הלילה (שלישי) לאלופת ארגנטינה בפעם ה-32 בתולדותיה, אחרי שיריבתה למירוץ בנפילד הפסידה 1:0 לסן לורנצו. ההפסד הותיר את הפער בינה לבין בוקה על 5 נקודות, ולא הותיר לה סיכוי להדביק את המוליכה. לבוקה (59 נקודות) נותרו עוד שני משחקים, בעוד לבנפילד (54) ןסן לורנצו (52) נותר רק עוד משחק אחד. גם לריבר פלייט (52) שבמקום השלישי נותרו עוד שני משחקים, אבל גם היא לא תוכל להדביק את בוקה, שזכתה בתואר מבלי לשחק. בוקה עדיין רחוקה מריבר, שיאנית האליפויות, שזכתה בתואר המקומי 36 פעמים.

הקבוצה של גיז'רמו בארוס שלוטו הפסידה העונה רק בשלושה משחקים, ונהנתה מיכולת מצוינת של הכוכב שלה דריו בנדטו שכבש 18 שערי ליגה והוסיף שלושה בישולים. הארגנטינאי בן ה-21 כריסטיאן פאבון הוסיף תשעה שערים ו-7 בישולים, בעוד קרלוס טבס כבש חמישה שערים העונה בטרם המעבר הגדול שלו לליגה הסינית בחודש דצמבר. הערב יוכלו האוהדים לחגוג עם שחקני הקבוצה, כשבוקה תשחק מול אולימפו במשחק האחרון של העונה.

ריקרדו סנטוריון שחקן בוקה ג'וניורס. רויטרס
נחמד לזכות בתואר, גם בלי לשחק, אבל האוהדים מחכים לחגיגה הגדולה. סנטוריון ואוהדים אחרי הבשורה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully