וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: דיון מאלון מתרחק, נמשכים החיפושים אחר קשר זר

21.6.2017 / 9:11

הקשר הסורינאמי-הולנדי אותו רצו הצפוניים יחתום ככל הנראה בטורקיה, שם קיבל הצעה של 400 אלף דולר. כל עוד לא יגיע קשר זר, נג'וקו יישאר. דוידוב יחזור מהשאלה, שמיר האריך את חוזהו

שחקן דן האג דיון מאלון. GettyImages
לא יגיע. דיון מאלון/GettyImages

הקשר הסורינאמי-הולנדי דיון מאלון מתרחק מעירוני קרית שמונה, שתחפש כעת זר אחר לקישור האחורי. לוואלה! ספורט נודע שמאלון קיבל בימים האחרונים הצעה מהליגה הטורקית בשכר של 400 אלף יורו לעונה, מה שטרף את הקלפים עבור הצפוניים, ואם לא יקרה משהו דרמטי הוא יחתום בטורקיה. בקרית שמונה רצו מאוד את הקשר ואף הציעו לו חוזה גבוה במיוחד במונחים של המועדון, אלא שאין לקבוצה כוונה לנסות להתמודד עם השכר בטורקיה, ולכן ההערכה של ראשי המועדון היא שהסיכויים שהוא יגיע קלושים מאוד. כעת תחפש הקבוצה קשר זר.

בנוגע לג'ייקוב נג'וקו, כל עוד לא יגיע קשר זר הכוונה היא להשאירו בקבוצה ולא להשאילו. ישנה אפשרויות שקרית שמונה תתחזק בסופו של דבר בקשר ישראלי ותשאיר את נג'וקו בסגל. בינתיים, מספר קבוצות כבר הביעו בו עניין, ביניהן הפועל עכו, הפועל אשקלון והפועל חיפה - שנראית בשלב זה כרצינית ביותר - אלא שהדרישה של איזי שרצקי לדמי השאלה בגובה של כמאה אלף שקל גורמת להרתעה אצל הקבוצות. בנוסף, במועדון התקבלה החלטה להחזיר מהשאלה את עידו דוידוב, שישחק בעונה הקרובה בקבוצה.

בינתיים, במועדון האריכו בשנתיים את החוזה של הקשר הצעיר עדן שמיר. הקשר, שמחזיק בחוזה עד סוף עונת 2017/8 האריך את חוזהו בשנתיים נוספות, כאשר לוואלה! ספורט נודע שבחוזה החדש הוכנס סעיף שחרור של כ-700 אלף יורו, שמיועד לקבוצות גם בארץ וגם בחו"ל. לשמיר 30 אחוז ממכירה עתידית, כך שאם הסעיף ימומש שרצקי יכניס לקופת המועדון כחצי מיליון יורו ממכירת השחקן.

בעניין האצטדיון העירוני, הרי שבמועדון מקווים שהעירייה אכן תשפץ את המתקן ותביא לאישור אירוח משחקי הבית בו. אם זה לא יקרה הקבוצה תארח את משחקי הבית שלה בעכו.

עוד בנושא

אור אינברום: "היתרון הגדול שלי הוא שאני רגיל לחיות לבד"
מכבי תל אביב: שני בלמים זרים מועמדים, בן חיים יעבור לפראג?
קוסטדינוב צפוי לנחות בחמישי. לוזון צפה בשחקן נבחרת שבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully