וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור אינברום: "היתרון הגדול שלי הוא שאני רגיל לחיות לבד"

21.6.2017 / 7:00

השחקן שחתם בגנט הבלגית הודה: "לא האמנתי שאצא הקיץ לאירופה", אך בטוח: "אין לי ספק שאני יכול להצליח, התחשלתי באקדמיה של אשדוד במשך שנים". אלחמיד: "רוצה לשחק קבוע בנבחרת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חלום שהתגשם". אינברום מוצג בגנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא האמנתי שהקיץ זה יקרה ואצא לשחק באירופה", סיפר אמש (שלישי) אור אינברום מבלגיה דקות ספורות אחרי שחתם על החוזה החדש שלו בגנט הבלגית. "סך הכל אני בן 21 ותאריך השחרור שלי מהצבא היה רחוק, אבל בסופו של דבר הלכו לקראתי והבינו שיש לי כאן הזדמנות יוצאת דופן להתקדם בקריירה ולשדרג את עצמי מכל הבחינות. נתנו לי שחרור מוקדם והנה אני כאן אחרי 24 שעות מדהימות מכל הבחינות".

אינברום המריא לבלגיה שלשום בלילה. ג'קי בן זקן ביקש לשמור בחשאיות את הפרטים ומעט מאוד אנשים עודכנו בדבר. "כדי שזה לא ידלוף, אורגנו לאינברום ולמלווה שלו עידן בן אבו כרטיסי טיסה בסוכנות שאינה עובדת עם הקבוצה באופן שוטף", סיפרו אמש במועדון, "הכל נשמר בסוד". אתמול בבוקר הגיע אינברום לסדרה ארוכה של בדיקות בבית חולים מקומי בגנט. "עשו לי בדיקות שמעולם לא עברתי", הוא סיפר אמש. "הכל היה מאוד מקצועי. שעות של בדיקות עד שניתן האור הירוק לשבת ולחתום על החוזה לארבע שנים".

התרגשת?

"מאוד. זה היה כמו חלום שהתגשם. המטרה שלי בכדורגל היתה לצאת לאירופה. רציתי לצאת מאשדוד ישירות לחו"ל".

אתה מאמין שתצליח בגיל כל כך צעיר?

"התחשלתי באקדמיה של אשדוד במשך שנים. אני חי כבר זמן רב לבד באקדמיה מחוץ לבית ורחוק מהמשפחה וזה היתרון הגדול שלי. לחיות בתנאים האלה זה דבר שאני מורגל אליו. אני מאמין בעצמי מאוד. אין לי ספק שאני יכול להצליח כאן".

עוד בנושא

אור אינברום חתם לארבע שנים בגנט הבלגית
מכבי תל אביב: שני בלמים זרים מועמדים, בן חיים יעבור לפראג?
אנטה קולושיץ' נחת בישראל. יעבור בדיקות רפואיות במכבי פתח תקוה

חאתם עבד אלחמיד שחקן מ.ס. אשדוד (משמאל) לפני סמי אליקים שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
חאתם עבד אלחמיד/מגד גוזני

שוחחת עם הישראלים שמשחקים בבלגיה?

"דיברתי קצת עם בן רייכרט. אנחנו חברים טובים מהנבחרת האולימפית. נהיה בקבוצות שונות, אבל המרחק הוא לא רב כך שנוכל לשמור על קשר ולהיפגש".

אשדוד מכרה את מחצית הכרטיס של אינברום תמורת 2.1 מיליון יורו. במועדון משוכנעים כי הכסף הגדול עוד מחכה להם בעתיד. "גנט היא לא התחנה האחרונה של אור באירופה", אמרו אמש בביטחון בקבוצה, "ולכן ג'קי התעקש שמחצית הכרטיס תישאר בידי אשדוד. גם אם אנשים לא מאמינים שזה יקרה, אנחנו משוכנעים שאור אינברום לא יחזור כל כך מהר לארץ".

אשדוד קיבלה הרבה כסף בעסקה הזו אך במקביל היא תשלם סכום נכבד לגנט עבור חאתם עבד אלחמיד. חצי מיליון יורו ישלמו באשדוד לבלגים שיקבלו עוד 250 אלף יורו אם אשדוד תמכור בעתיד את אלחמיד. הבלם המהיר בו התעניינו כמעט כל הקבוצות הגדולות בארץ היה השחקן הראשון שבן זקן רצה והיה חשוב לו לשים עליו את היד לפני שמכבי תל אביב או מכבי חיפה נכנסות לתמונה. "אני שמח שנשארתי באשדוד", אמר אמש אלחמיד, "אני רוצה להתקדם דרך אשדוד ולהפוך לבלם מוביל בכדורגל הישראלי, אחד שמשחק באופן קבוע בנבחרת ישראל. אני חושב שיש לי את כל מה שצריך בשביל זה והוכחתי את זה העונה".

אלחמיד גם יהפוך לאחד המשתכרים הגבוהים בתולדות מ.ס. אשדוד. הקבוצה לא מתפרעת במשכורות, אבל בהסטוריה הקצרה שלה היו כמה שחקנים שידעו לחתום על חוזים נאים. אלחמיד הוא אחד מהם והוא ירוויח כ-150 אלף דולר.

עוד באותו נושא

אור אינברום חתם לארבע שנים בגנט הבלגית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully