וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.6: פריס סן ז'רמן עוקבת אחר מצבו של כריסטיאנו רונאלדו

בצרפת בטוחים שהפריסאים מתכוונים ללכת בכל הכוח על כוכב ריאל מדריד. צ'לסי פנתה לבאיירן מינכן בנוגע ללבנדובסקי, שעל פי דיווחים לא מרוצה. ברצלונה נפגשה עם סוכנו של עוסמאן דמבלה

AP

שמועות

* ל'אקיפ הצרפתי משוכנע כי פריס סן ז'רמן מתכוונת ללכת בכל הכוח על כריסטיאנו רונאלדו. כוכב ריאל מדריד הופיע הבוקר על שער העיתון עם הכיתוב "עומדים על המשמר", ועל פי הדיווח הפריסאים עוקבים מקרוב אחר מצבו והתוכניות שלו לעתיד.

* צ'לסי פנתה אל באיירן מינכן בנוגע לרוברט לבנדובסקי. בדיילי מייל דווח שהבלוז מעוניינים בחלוץ הפולני וביצעו פנייה רצינית.

* באנגליה מדווחים שצ'לסי תנסה להשאיל את הבלם שלה קורט זומה לקבוצה אחרת. לאונרדו בונוצ'י ו-וירג'יל ואן דייק עשויים להגיע כדי למלא את המקום במרכז ההגנה.

* ז'רמי מתיו הגיע לסיכום עם ספורטינג ליסבון. הצרפתי בן ה-33, לא זכה ליותר מדי דקות בברצלונה בעונה החולפת וגם לא הרשים כשכבר שיחק וכרגע הוא בדרך לפורטוגל. גם פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס הביעו בו עניין.

* סרחיו אגוארו דיבר לקראת המשך הקריירה שלו ואמר: "עדיין יש לי שנתיים בחוזה שלי במנצ'סטר סיטי. אני מרגיש מאושר מאוד כאן, אסיים את החוזה כאן ואשאר כאן עד תום החוזה שלי. לא חשבתי איפה אשחק לאחר מכן, אני רק רוצה להתרכז בעבודה כאן".

* בלם ריאל מדריד פפה, שסיים חוזה אצל הבלאנקוס, דיבר על האפשרות שיעבור לפריס סן ז'רמן: "אני מתרכז עכשיו רק בגביע הקונפדרציות עם הנבחרת, אין לי שום הסכם עם מועדון כרגע".

* בבילד מדווחים שברצלונה נפגשה עם סוכנו של עוסמאן דמבלה מבורוסיה דורטמונד. בדיווח כתבו כי דורטמונד צפויה לדרוש תמורת הצרפתי בן ה-20 סכום של כ-90 מיליון יורו.

* ווסט ברומיץ' חידשה את עניינה בחלוץ סאות'המפטון ג'יי רודריגס, שמוערך בכ-12 מיליון ליש"ט.

* צ'לסי עשויה להצטרף למירוץ אחרי קשר ארסנל אלכס אוקסלייד צ'מברליין, גם מנצ'סטר סיטי התעניינה בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רוברט לבנדובסקי חלוץ באיירן מינכן. GettyImages
בדרך לצ'לסי? לבנדובסקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully