וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אנטה קולושיץ' נחת ויעבור בדיקות רפואיות, עמרי פרל להתרשמות

21.6.2017 / 6:36

בלם אלופת קרואטיה רייקה נחת. רפואה: "אמרתי שנביא שני בלמים טובים מקוויאר ודוס סנטוס". במועדון צפו בחלוץ אורליאן הצרפתית, ליביו נבאב. פרל, לשעבר במכבי ת"א וכיום בליגה החמישית באנגליה, יגיע להתרשמות

שחקן מכבי פתח תקוה אנטה קולושיץ'. מגד גוזני
אנטה קולושיץ' לאחר הנחיתה, עם סוכנו אסי דומב/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה מתחמשת: אחרי החתמת הבלם הצרפתי ז'והאן מרסיאל, גם בלם רייקה, אנטה קולושיץ' (30), נחת בישראל במטרה לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לעונה הקרובה בקבוצה. שחקנה של אלופת קרואטיה, שהגיע לקבוצה בחלון ההעברות בחורף מהליגה הטורקית, עדיין לא סיכם בקבוצה אך במועדון מעריכים שהוא יהפוך ביממה הקרובה לשחקן הקבוצה. "אמרתי שנביא שני בלמים טובים מקוויאר ודוס סנטוס, אני בטוח שכך יהיה", אמר המאמן קובי רפואה עוד לפני הנחיתה. "עקבתי אחרי מרסיאל הרבה זמן, הסוכן יונתן בן ברון עזר לנו מאוד בעסקה הזאת. אנתוני מרסיאל? כשראיתי את ז'והאן, לא ידעתי שמדובר באחיו. לגבי קולושיץ', ברגע שניפגש נדע יותר". שחקן העבר אסי דומב, שמייצג את השחקן, קיבל את פניו בשדה התעופה.

קולושיץ' החל את דרכו בשיבניק וב-2009 עבר לכדורגל הטורקי. אחרי שנה וחצי בהאג'טפה, הוא שיחק ארבע שנים בגנצ'לרבירלי, עונה אחת בבליקסירספור ובקיץ 2015 חזר לגנצ'לר לעונה וחצי, עד שעבר בפברואר האחרון לרייקה. במדי הקבוצה הקרואטית הספיק לרשום 293 דקות (חמש הופעות, שלוש בהרכב) והיה שותף לזכייה ההיסטורית באליפות. במועדון פנו שלשום לחלוץ אורליאן מהליגה השניה בצרפת. מדובר בליביו נבאב (29) שכרגע מסרב להגיע. אם ישנה את דעתו, פתח תקוה תנסה להחתימו בהמשך. בעברו שיחק באוקזר ובקאן.

במועדון מנסים למנוע את מעברו של גיא מלמד לאוסטריה. כזכור, אתמול התברר ששתי הקבוצות מוינה, אוסטריה וראפיד, רוצות את השחקן. שתי קבוצות מבלגיה והולנד עוקבות גם הן אחר החלוץ, שיכול להשתחרר תמורת 300 אלף יורו. אם יסכם לפני, מלמד לא יגיע לפתיחת האימונים.

שחקן מכבי פתח תקוה אנטה קולושיץ'. מגד גוזני
שחקן מכבי פתח תקוה אנטה קולושיץ'/מגד גוזני

הקשר עמרי פרל, שמשחק בליגה החמישית באנגליה, יגיע להתרשמות

שחקן נוסף שעשוי להצטרף לסגל הוא קשר מכבי תל אביב לשעבר, עמרי פרל. לוואלה! ספורט נודע כי השחקן בן ה-23 ששיחק במקלספילד מהליגה החמישית באנגליה בעונה החולפת צפוי להגיע להתרשמות קצרה בשבוע הבא. מלבד פרל, רפואה לא מתכוון לזמן שחקנים מליגות נמוכות למבחנים, כפי שהיה נהוג בשנים הקודמות. בשנת 2009 זומן פרל למבחנים בצ'לסי, אך לא צלח אותם ושב לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully